Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Όλο τα πάθη φουντώνουν..

..και μένω με τη χαρά..

Εμένα απορώ.. πότε θα με πιάσουν τα αστρολογικά μαντάτα, θέλω και εγώ λιγο απο αυτά..

Μα διαβάζω για το Ποσειδώνα, μου
ξυπνάει η φαντασία
οργιάζει το μυαλό και θέλω πολύ να σε δω!
Σκάει μύτη η Αφροδίτη και μου γαργαλάει εκεί τη μύτη,
κάνει το χεράκι κακό και στέλνω το μήνυμα το κουλό!

Αχ αυτά τα άστρα με έχουν τρελάνει.. μιλούν για έρωτες κρυφούς
και όσο μου αρέσουν, να με αναστατώνουν και πέφτω μια και έξω στους γκρεμούς!

Όλο τα πάθη φουντώνουν, για όλο το κόσμο εκτός απο μένα
ξέρω πού είσαι.. αλλά τώρα πια τα έχω και πολύ χαμένα..

Ωραίοι οι φοίνικες τούτη την εποχή..
κοίτα πιο ψηλά, δες το αστέρι που πέφτει και κάνε μια ευχή..
εσύ να γίνεις ο ιππότης που προσμένω
και εγώ η μικρή σου πριγκίπισσα στο κεφάλι να σε χαϊδεύω..

magicfariel