Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Άστρα θα σας βαρέσω..!!!

Τι να πω.. Το έψαξα απο εδώ, το έψαξα απο εκεί, τζίφος η υπόθεση!

Ποια άστρα; Ταύρος, Αιγόκερως & Υδροχόος, κάπου έπρεπε να πέσει λίγη τύχη..


Τι τύχη; Μούτζα κανονική!!!!

Να φταίει η νεκροφόρα που είδα πάλι σήμερα το πρωί; Μα θα έπρεπε η αύρα μου να έχει συνηθίσει τέτοιες συναντήσεις!!! Φτου ρε .. στο τύπο που βρήκε parking μπροστά στα μάτια μου.. Να τη κρύβει! Να τη κάψει καλύτερα, απο το να καεί η δική μου η γούνα!

Να φταίει που η Αφροδίτη ταξιδεύει προς το Καρκίνο; Δε μου ταιριάζει το ζώδιο αυτό, δε μου ταιριάζει.. Συγγνώμη, έχω μεν δυο αγαπητές μου φιλενάδες, αλλά είναι παιδικές, τις λατρεύω και δε με νοιάζει.. Αλλά ως εκεί! Μετά το χάος..

Τι στην ευχή φταίει; Μη πω τίποτα άλλο και παρεξηγηθώ! Είμαι και γυναίκα, δε κάνει να μιλώ άσχημα.. Πιπέρι στο ξωτικό, μόνο που κάνει τέτοιες σκέψεις..

Άστρα θα σας βαρέσω. Την έκαψα τη φλάντζα σήμερα, εννοείται πως έφαγα ως άνθρωπος, γιατί ο εργάτης, θέλει φαι: Έτσι έμαθα μια φορά και ένα καιρό. Αλλιώς δε δουλεύει. Πουρές τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.. Νούμερα απο εδώ, νούμερα απο εκεί.. στο άπειρο βρίσκομαι μέρες τώρα..

Βασικά σκέφτομαι να σας δώσω μια μπάτσα, γιατί συνεχώς με κοροϊδεύετε! Άνοδος επαγγελματική.. Ναι σκαλοπάτι - σκαλοπάτι και να και μια ρωγμή.. Νομίζω στραμπούληξα το πόδι μου. Άνοδος στο φορείο καλύτερα και μετά στο κρεβάτι..

Πόσες φορές με ξεσήκωσαν ερωτικά το τελευταίο το καιρό. Και όχι μόνο μίλησαν τα άστρα, έδωσε και το σύμπαν κατεύθυνση. Θα επικοινωνήσει μαζί μου. Ναι σε μια άλλη διάσταση, σε ένα παράλληλο σύμπαν, κάποια στιγμή το 3000μΧ. !!!!

Λεφτά, πωωωωωωωωωω έχω βαρεθεί να γεμίζω το πορτοφόλι!!! Με αποδείξεις, γιατί όλο πληρώνω. Δε μένει και κάτι στην άκρη.. Έχουμε γεμίσει νταβαντζήδες! Μας τα παίρνουν κανονικά και πρέπει να μου αρέσει κιόλας;;; Ουυυυυυυ γκρινιάζω!

Άστρα.. θα σας δώσω μια ανάστροφη, να δείτε εσείς τον ουρανό με τα άστρα, μπας και μας πείτε κανά μαντάτο χαρμόσυνο και γελάσει λίγο το χειλάκι μας..

αν ξέδωσα; κάπως..

magicfariel