Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Κρόνος + Ουρανός = Υδροχόος!

Δηλαδή το Χάος το ίδιο!

Τι έπαθες Υδροχόε μου και
με διαβάζεις με τόσο πάθος;
Θυμήθηκες τα λόγια μου και ας ξέρεις πως είναι λάθος;

Μα βασανίζεσαι χρυσό μου, έχεις το Κρόνο για αφεντικό
σου λέει τι να κάνεις, σε μαλώνει, πρέπει να κάνεις το σωστό!

Να όμως που έχεις και τον Ουρανό
είσαι έτοιμος να επαναστατήσεις; Να έρθω να σε βρω;

Υδροχόε μου, χαοτικέ μου άντρα.
σε προκαλώ με την αγάπη μου..
σε φουντώνω με τα λόγια μου..
σου αναστατώνω το μυαλό..

γιατί;;; ρώτα το σύμπαν, ρώτα το Θεό!

Κρόνος + Ουρανός = Υδροχόος
λατρεμένη μαθηματική πράξη..
είσαι ο έρωτας μου, το δικό μου το φως
πες μου πότε θα είσαι έτοιμος.. να μπούμε σε νέα φάση;

Ουρανέ, πλάκωσε το Κρόνο, πέτα τον εκεί
έλα επαναστάτησε, κάνε την αρχή..
φέρε τον σε εμένα.. να του πως πόσο τον αγαπώ..
και με τον αέρα, θέλω μαζί του κάπου να χαθώ..

magicfariel