Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Είμαι ανασφαλής.. και φοβάμαι..

Μπορεί να δείχνω δυνατή και ατρόμητη.. όμως δεν είμαι..

Μπορεί να τα λέω χύμα και τσουβαλάτα.. ναι αυτό δε το φοβάμαι.. μου
αρέσει η ειλικρίνεια, μισώ το ψέμα, όμως αυτό που συχαίνομαι είναι την αδιαφορία.. και πάλι δε σημαίνει κάτι αυτό..

Υπάρχεις και υπάρχω! Έχουμε ευθύνη γιατί; Δεν είμαστε μόνοι, συνεργαζόμαστε.. σου δίνω και παίρνεις και μου δίνεις κάτι πάλι πίσω γιατί πρέπει κάτι να λάβω και εγώ.. για να σου επιστρέψω.. and the show goes on!

Είμαι φοβιτσιάρα.. Ναι είμαι.. Θες και κότα;;; Πες το και αυτό..

Δε φοβήθηκα, ούτε ντράπηκα, ούτε μετάνιωσα, που σου είπα τα αληθινά μου αισθήματα.. Ναι είμαι ερωτευμένη μαζί σου.. πολύ, so what? Σε ενόχλησα κάπου;

Θες τι; Να μείνω μόνη; Φοβάμαι! Φοβάμαι και τη σκιά μου, γιατί; Είμαι ανασφαλής! Είμαι και παράξενη.. γιατί έχω μυστήριες συνήθειες.. Δε περιμένω κάποιος να με καταλάβει, γιατί αυτή είμαι, δεν αλλάζω.. αλλά πώς ζητάς, δίχως να δώσεις, ή να δείξεις το παραμικρό; Σε θέλω!

Έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου! Όταν φταίω - φταίω! Ποτέ πάσα σε κάποιον άλλον, ποτέ! Γιατί; Είναι άδικο.

Μου αρέσει να κάνω ανατροπές! Να τα φέρνω όλα τούμπα! Για ένα σκοπό, για μια αιτία. Όχι για το άγνωστο.. Μου αρέσει και αυτό, όταν όμως είμαι μαζί σου.. Ναι είμαι ανασφαλής.. Θα το λέω και θα το ξανά λέω.. γιατί ίσως να έχω δώσει άλλη εντύπωση..

Και κάπως έτσι σου λέω πως φοβάμαι.. αλλά θέλω.. σίγουρα θα υπάρχει και άλλος δρόμος.. αλλά πάντα πρέπει να υπάρχει και μια αιτία! Ο στόχος που λέμε..

Και όχι δε γίνονται όλα για τα λεφτά χρυσό μου.. Υπάρχει και μια ρημαδο.. αγάπη στη μέση και ένας ανεκπλήρωτος έρωτας..

Βλέπεις και δε φοβάμαι να το πω..

magicfariel