Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Κύριε Έρωτα τι γυρεύεις;;;

Μέρες τώρα σε παρακολουθώ..


Τι διαβάζεις και ξανά διαβάζεις; Για σένα τα γράφω όλα αυτά.. Βρήκα το τρόπο να εκφράζομαι.. δίχως να σε ενοχλώ..

Κύριε Έρωτα τι ψαχουλεύεις, στα μέρη τα γνωστά;
Σου μίλησα με αγάπη και με έγραψες κανονικά!

Τα ίχνη σου έχεις καλύψει, τόσο καλά αυτή τη φορά, που δε ξέρω να σου πω την αλήθεια, που βρίσκεται, το κορμί σου και καλοπερνά..

Το ξέρω πως σε αναστάτωσα και σου έσπειρα το πανικό, όμως έρωτας είναι αυτός χρυσό μου.. συναίσθημα τρελό και πολύ δυνατό!

Κύριε Έρωτα τι κοιτάς εκεί πέρα, με τόση περιέργεια λέω εγώ; Αφού δε μου δείχνεις ένα σημάδι, να καταλάβω το κουτό. Θες ή δε θες; Να ζήσουμε το παραμύθι.. Ξεκαθάρισε τη θέση σου, μπας και μπει ένα τέλος σε αυτό το αιώνιο το παιχνίδι..

Νομίζω πως τα θες όλα δικά σου.. αλλά αυτό δεν είναι καθόλου σωστό.. άλλαξε τη συμπεριφορά σου και θα καταλάβεις τι εννοώ..

Κύριε Έρωτα εμένα γυρεύεις; Θέλεις μήπως να με δεις; Στη καρδιά να με αγγίξεις, μπας και  λυτρωθείς;;

Εδώ είμαι και σε περιμένω..

magicfariel