Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Αγαπημένη μου αστρολογού.. σήμερα έχω γενέθλια..!@

..και μπορώ να σου πω..
πως τίποτα απο αυτά που μου είπες δε βγήκαν αληθινά!

Πήγα σε μάγισσες και χαρτορίχτρες.. να δω το μέλλον μου..
και άκουσα
όσα ήθελα να ακούσω..
φανταστικές αλήθειες.. φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες..!

Μα αγαπημένη μου αστρολογού.. εσύ άλλα μου είπες..
και σήμερα έχω γενέθλια και λέω να αγοράσω μερικές μωβ τουλίπες
γιατί απο χαρά τι να σου πω... κάθε μέρα συμβαίνει και κάτι το μαγικό..

Βασίστηκα στα λόγια σου, μα τα σημάδια άλλα λένε
τις μέρες αυτές ξεσηκώθηκα
έκανα μπορώ να πω αρκετές τρέλες..

Μα καμία ανταπόκριση απο το μέτωπο καλέ..
λες και μας άκουσε και έκανε το αντίθετο
και καταλήγω στα ίδια, στα άγνωστα ξανά μωρέ
και λέω να ξεχάσω ακόμα και το δικό του το επίθετο!

Αγαπημένη μου αστρολογού, τζίφος η υπόθεση
καλά μη πω για τη χαρτορίχτρα τη σουρλουλού
τσάμπα τη πλήρωσα, είχε όμως καλή πρόθεση!

Ποτέ δε θα μάθω τις αλήθειες που αναζητώ
γιατί ψάχνομαι στα δύσκολα λέω εγώ..
καμία μάντισσα δε μπορεί να βρει το μέλλον το δικό μου
προχωράω στο άγνωστο και χάνω το μυαλό μου!

Χρόνια μου Πολλά και δε πειράζει..

Μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή, θα σε έχω ξεπεράσει..

magicfariel