Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Οι Αστρο..συμβουλές της ημέρας 26/05/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Και επειδή τρώω τη μια σφαλιάρα μετά την άλλη, επειδή ο εγωισμός μου βρίσκεται στα πατώματα, επειδή θέλω να εξαφανιστώ από παντού, σήμερα απλά θα σας τα πω με λίγες μόνο λεξούλες..
Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη, να ελπίζω, να είμαι φιλόδοξη, να το παλεύω, αλλά ούτε ο κύριος Έρωτας με θέλει, ούτε ο κόπος που πιάνει τόπο, ούτε λεφτά δε πρόκειται να έρθουν στη ζωή μου, αλλά φυσικά ούτε και να ταξιδέψω στο εξωτερικό για business! Ότι μου είπε η αστρολόγος για το μέλλον μου.. απλά δε βγήκε, δεν ισχύει, δεν υπάρχει καμία προοπτική..

Άρα πιο το νόημα να βασανίζομαι και να ταλαιπωριέμαι; Αρκετά δεν εκτέθηκα λέω εγώ; Και κάπως έτσι αποχωρώ.. Πάω να ασχοληθώ εκεί με τα λογιστικά μου.. να κάψω εγκέφαλο με τα νούμερα, γιατί τελικά ότι και να κάνω, όσο και αν επαναστατώ.. είναι η μόνη μου παρηγοριά..

Καλή συνέχεια σε όλους!


Κριός
Ακούστε με προσοχή ότι σας λένε. Δείξτε ενδιαφέρον. Κάποιες σχέσεις σας πρέπει να είναι αμοιβαίες, για να υπάρχει κατανόηση και αλληλοσυμπαράσταση!

Ταύρος
Τελικά αξίζει το κόπο ο αγώνας που κάνετε; Είδατε δεν αφορά μόνο εμένα, είναι αστρολογικό το μαντάτο. Δεν είναι καλή ημέρα για να πάρετε σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον σας!

Δίδυμος
Έρωτας ή δουλειά; Ιδού η απορία! Τελικά στα άσχημα τα άστρα πέφτουν μέσα! Φωνάξτε ένα φίλο σας Ζυγό, να σας κάνει το δικηγόρο του διαβόλου. Δύσκολα θα αποφασίσετε!

Καρκίνος
Κάτι έχει μπει μέσα στο μυαλό σας και θέλετε πολύ να γίνει δικό σας. Μη βιάζεστε, αφήστε το χρόνο να δουλέψει υπερ σας! Λίγη υπομονή ακόμα!

Λέων
Φροντίστε να είστε αντικειμενικοί και οι επιλογές σας να είναι λογικές. Σήμερα θα αποφασίσετε κάτι, που ή θα βάλετε το χέρι στη τσέπη βαθιά, ή θα τσακωθείτε με κάποιον!

Παρθένος
Απογοητεύεστε εντελώς, βάζετε τα κλάματα και πέφτετε στα πατώματα! Ούτε η δουλειά σας καλύπτει, ούτε ο έρωτας. Μαύρα σκοτάδια.. Μέχρι και τις 29 κάπως έτσι θα είναι..

Ζυγός
Δώστε βάση στις λεπτομέρειες και μη τις προσπερνάτε. Από αυτές θα εξαρτηθεί αν θα είστε ήρεμοι σήμερα, ή μέσα στα νεύρα. Πιάστε κάτι από την αρχή και μη βαριέστε!

Σκορπιός
Ο χρόνος είναι χρήμα και εσείς κάπου χαμένοι στη μέση. Αφήστε το πράγμα να δείξει από μόνο του και μη ζορίζετε τις καταστάσεις. Το καλό πράγμα αργεί να έρθει.

Τοξότης
Δώστε προσοχή στη δουλειά σας. Κάτι έχετε κάνει λάθος και θα βρουν οι άλλοι την ευκαιρία να σας μαστιγώσουν. Ανακαλύψτε το πριν από αυτούς και φτιάξτε το!

Αιγόκερως
Κάνετε πολλά πράγματα συγχρόνως και παίζει σήμερα να γεμίσετε από λάθη. Το νου σας, γιατί στο τέλος θα ξενερώσετε. Τσάμπα κόπος, κάπως έτσι θα το πάρετε!

Υδροχόος
Προτιμήστε το δύσκολο το δρόμο και βασιστείτε στα πόδια σας. Αφήστε τα εύκολα, τα φρου φρου και τα αρώματα, γιατί κοστίζουν σε όλα τα επίπεδα. Σκληρή δουλειά.. θέλει τίποτα άλλο!

Ιχθύες
Να είστε συνεπής στις υποσχέσεις σας και να προσέξετε μη πληγώσετε τους ανθρώπους που σας αγαπάνε. Αν έχετε ένα ραντεβού με τη μαμά σας, μη το αναβάλετε!

magicfariel@gmail.com