Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Το παιχνίδι σου είναι εγκεφαλικό..

Και θα κλείσω απόψε με αυτό..
Αφού ξέρω πως τίποτα απο εσένα δε θα δω..
Για αυτό θα
σου τα πω τρελό μωρό..

Παίζεις μάτια μου, παίζεις πολύ και μου αρέσει..νομίζω πως στο έχω ξανά πει..


Είναι εγκεφαλικό το παιχνίδι σου, τρελαίνει το μυαλό.. Ξεκινάει απο εκεί και κατεβαίνει και στα άλλα μέρη θαρρώ.. Λίγο ανώμαλο το βρίσκω, αφού απο κάτω προς τα πάνω ανάβουν οι φωτιές.. όμως με εσένα είναι αλλιώς γιατί σου αρέσει μια και έξω να με καις!!!

Τα έχουμε κάνει όλα εκεί μέσα στο μυαλό! Όλα στη φαντασία επιτρέπονται στο λέω και αυτό! Μα μωρό μου εσύ ξέρεις από αυτά, έχεις πάρει master χρόνια τώρα πια..

Υπάρχουν μέρες που σε χάνω, που τίποτα δε ξέρω.. Δε σε πιάνω πουθενά.. Έχει πολύ κρύο εκεί έξω!

Μα όταν έρθουν οι άλλες, εκείνες οι αγαπημένες, με αφήνεις το σήμα σου να δω, είναι ζεστοί οι αιθέρες..
Τότε είναι που σε λατρεύω πιο πολύ, γιατί μου δείχνεις πως υπάρχεις, μπορεί να είσαι στην Αμερική, έρχεσαι κοντά μου, εγκεφαλικά, το ξέρω θες να με ξεκάνεις!

Μα Σ'Αγαπώ.. τόσο πολύ.. και σε συγχωράω.. είσαι αδυναμία τρελή.. και ακόμα πολύ στο λέω σε γουστάρω..

Μη χάνεσαι ξανά, κάνε το θαύμα σου απόψε.. για λίγο θα μείνω στα γνωστά.. μη με αφήνεις πάλι μόνη.. θα σε ακούσω.. το όνομά μου φώναξε!

..άσε με να σε ονειρευτώ.. θέλω να σου δείξω κάτι..

magicfariel