Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Κύριε Έρωτα.. πού είσαι απόψε;


Σε ψάχνω και δεν είσαι πουθενά.. Όμως δε θα σε γυρέψω στα στέκια τα γνωστά..

Τι κάνεις; Πώς είσαι; Πού κυκλοφορείς;

Στα λημέρια σου αλωνίζεις, όμως
όσο ανεβαίνεις βόρεια αλλάζεις, θέλεις να κρυφτείς..

Κύριε Έρωτα, με λένε Ρέα και θέλω να σε γνωρίσω απο την αρχή. Να ξεχάσουμε εκείνα τα περασμένα και να σου δώσω ένα μεγάλο φιλί.

Σου έχω αφήσει μήνυμα, δε θα το γυρέψεις; Είσαι κάπου εδώ ή έφυγες πήγες να ψαρέψεις;

Αχ γιατί να σε σκέφτομαι τόσο; Μου έχεις μαγέψει το μυαλό. Θέλω τόσο πολύ να σε μαλώσω, όμως πρέπει επειγόντως να σε δω..!!!

Γιατί είσαι ο γιατρός μου. Ο άντρας που με κάνει καλά! Μαζί σου βρίσκω τον εαυτό μου και χαμογελώ ξανά και ξανά.. Νιώθω πάντα νέα, ζωηρή και ζαβολιάρα, μα μόλις τη ματιά σου ανταμώνω, γίνομαι και αλανιάρα..

Φοβάσαι τον έρωτά μου, την αγάπη μου για εσένα, όμως δε θα βρεις άλλη καρδιά μου, να σου μιλάει πιο γλυκά απο μένα..

Κύριε Έρωτα.. θα γεράσω.. μια μέρα και τότε δε θα έχω ξανθά μαλλιά.. ούτε κόκκινα μαγουλάκια. Το αφράτο το σωματάκι μου, θα χαθεί μέσα σε μια ζάρα.. Τότε μια ανάμνηση θα είσαι.. ένα πρόσωπο απο τα παλιά.. Και μέσα απο φωτογραφίες θα θυμόμαστε έναν ανεκπλήρωτο έρωτα, εκείνη τη ματιά..

Με ακούς;

magicfariel