Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Η δική μου η ευτυχία..

..κρύβεται στα δυο σου τα χέρια τα μαγικά..

Όλα αυτά τα χρόνια.. την έχτιζες με βήματα αργά και πολύ σωστά..

Ποιος θα το περίμενε, πως
θα είχε τόση σημασία;
Νύχτα πάντα ήτανε και εμείς τότε άγρια θηρία!

Να όμως που μεγάλωσα και θέλω και άλλο ακόμα,
τίποτα δε χόρτασα, στη ζωή σου βάλε με, έχω γίνει λιώμα..

Η δική μου η ευτυχία,
είναι τα δυο σου μάτια..
κάθε φορά που με κοιτούν, μ'αρέσει
για πάρτη σου να γίνομαι κομμάτια..

Λατρεύω το χρόνο όταν στη ζωή μου υπάρχεις
θέλω να είμαι όμορφη, γιατί ξέρω πως με θαυμάζεις..

Όταν όμως είμαι μακριά σου.. χάνομαι..
μεγαλώνω, δεν είμαι πια η ομορφιά σου..
γιατί με κάνεις συνέχεια να θυμώνω;

Λες πως την ευτυχία τη κρατά ο καθένας στα χέρια του..
δεν είναι έτσι.. κάνεις λάθος.. στο λέω καθαρά..
γιατί εγώ τη βρήκα στα λημέρια σου..
εκεί που είχε ζωή, πάθος, έρωτα και ας ήταν σκοτεινά..

Η δική μου η ευτυχία..
είναι η δική σου η ευτυχία..

... και η σκέψη μας είναι μια.. η μουσική..

magicfariel