Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Μπερδεμένη πολύ..

Μπορεί κάποιος να μου πει το γιατί;

Γιατί οι σχέσεις είναι τόσο δύσκολες; Γιατί όλες ξεκινούν χαρωπά και
καταλήγουν με δάκρυα στα μάτια; Γιατί η αλήθεια γίνεται ψέμα τόσο εύκολα;

Όλα τα κακά μιας σχέσης όχι δεν είναι μόνο η απιστία. Είναι και όλα τα άλλα.. Τα καθημερινά. Τα απλά πράγματα, που τα αφήνουμε και γίνονται μεγάλα.

Μπερδεμένη πολύ, γιατί είμαι άνθρωπος, έχω συναισθήματα, μπορεί ναι μεν αλλά, ποτέ κανείς δεν είναι έτοιμος για ένα αντίο. Για ένα τέλος. Πόσο δύσκολο είναι αυτό;

Αγάπη, τι είναι η αγάπη; Μα γιατί είναι και μίσος; Γιατί τόση έχθρα; Εχθές μου έλεγες σ'αγαπώ, σήμερα δε σου αρέσω. Ναι έχω αλλάξει. Δεν είμαι το κορίτσι εκείνο. Έχω γίνει μια παράξενη γυναίκα. Γιατί είμαι μπερδεμένη πολύ..

Θέλω και δε θέλω! Ελπίζω και απογοητεύομαι. Αγαπώ διπλά και παίρνω το τίποτα.. Γιατί;

Ποιος θα μου πει εμένα τι μου ξημερώνει; Τι μου συμβαίνει;

Μπερδεμένη πολύ.. τόσο πολύ που μόνο θέλω να κοιμάμαι.. τίποτα άλλο..

magicfariel