Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Τα Ζώδια σήμερα 25/04/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Ξύπνησα πολύ διαφορετικά, αφού ήλιο δεν έχει.. βέβαια, μόνο όταν δουλεύουμε να γουστάρει το σύμπαν!

Σήμερα που λέτε με έχουν πιάσει
οι τσιγκουνιές μου. Από τη μια θέλω να μπουκάρω στην αγαπημένη μου boutique, να τα σηκώσω όλα, από την άλλη φοβάμαι, πως αν το κάνω αυτό, θα χρωστάω τουλάχιστον για το επόμενο τρίμηνο!!! Μπα .. θέλω να κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια..

Από την άλλη πρέπει να πάω ένα κομμωτήριο, να ανανεώσω τις ξανθιές τις μπούκλες μου, αλλά βαριέμαιιιιιιι μέχρι θανάτου! Μανικιούρ, καταστράφηκε το θέμα! Πάλι από την αρχή.. Τα ψυχολογικά μου κάνουν party.. κάτι πρέπει να δαγκώνω.. χα χα … και μη σκέφτεστε πονηρά πρωί-πρωί θα σας μαλώσω..

Πλησιάζει καλοκαίρι, διακοπές, πρέπει να έχω λεφτά! Να μη μου λείψει τίποτα! Γιατί είμαι και απαιτητική γκόμενα, να το πούμε και αυτό. Και αφού μου αρέσει να στηρίζομαι στις πλάτες μου και μόνο, πρέπει να κάνω καλό κουμάντο! Πόσα πρέπει ανέφερα σε αυτή τη πρόταση; Πνίγομαι, τρελαίνομαι, χάνω το οξυγόνο.. Γιατί όπως όλοι γνωρίζετε είμαι και αντιδραστικό στοιχείο.. Μπορεί να καταπατήσω τα όρια που έχω θέσει η ίδια στον εαυτό μου και να ισοπεδώσω τα ταμειακά μου διαθέσιμα! Χα χα .. να και η τραπεζική ορολογία..

Αλυσοδένομαι, σκέφτομαι θετικά, κλειδώνομαι μέσα στο σπίτι και κάνω υπομονή επτά μερούλες. Και μετά; Ο χαμός! Πλησιάζουν και τα γενέθλιά μου.. Επιβάλλεται να είμαι μια κούκλα!

Τρελές καλημέρες..


Κριός
Σήμερα είναι μια καλή ευκαιρία να κάνετε μια γενική καθαριότητα το σπίτι σας. Ή ακόμα και να πετάξετε τα άχρηστα τα πράγματα, για να κάνετε χώρο για τα νέα που θα έρθουν. Πάντως κάπως έτσι θα κυλήσει η ημέρα σας, με δουλειές μέσα στο σπίτι. Μπορεί επιτέλους να φτιάξετε τη ντουλάπα σας, αφού πλέον δεν έχετε τίποτα να φορέσετε. Είναι και παράξενη η εποχή.. Έχετε θέμα!

Ταύρος
Τα άστρα λένε να αράξετε στο σπίτι και να ξεκουραστείτε. Είτε μόνοι, είτε με παρέα, πάντως και η επιρροή είναι τέτοια, που ίσως να είναι και μια καλή ευκαιρία να ασχοληθείτε με τα απλά καθημερινά θέματα, που δε προλαβαίνετε λόγου δουλειάς. Ένα πρόχειρο καθάρισμα, ότι βλέπουν τα μάτια της πεθεράς και μετά ύπνο και φαί. Νομίζω θα τα καταφέρετε, άλλωστε λατρεύετε τέτοιες συνήθειες.

Δίδυμος
Η ημέρα σας είναι πολύ θετική από όλες τις απόψεις. Κάτι που είχατε αφήσει στη μέση, να περιμένετε να σκάσει μύτη και ναι, θα είναι μια καλή ευκαιρία για να το ολοκληρώσετε. Μπορεί μια συζήτηση, μπορεί ένα project, πάντως μη το αφήσετε να περάσει έτσι μέσα από τα χέρια σας. Χαμογελάστε γιατί ως και τις 27 και τα καλύτερα έρχονται. Ακόμα και μια νέα γνωριμία.. Να ντύνεστε ωραία.

Καρκίνος
Όλη την ημέρα θα είστε με φίλους και γνωστούς. Εσείς θα το επιδιώξετε και θα το απολαύσετε κιόλας. Κάποιους έχετε καιρό να τους δείτε, για αυτό θα χρειαστεί να τους πείτε τα νέα σας με το νι και με το σίγμα. Αυτό ίσως να σας κάνει καλό, γιατί έτσι θα αποδείξετε στον εαυτό σας, το πόσο ικανοί είστε. Θα αποκτήσετε και πάλι αυτοπεποίθηση. Χαμογελάστε, θα περάσετε ωραία..

Λέων
Τι σας βασανίζει χρυσά μου; Γιατί είστε τόσο ανήσυχοι σήμερα; Μια χαρά το πηγαίνατε τόσες μέρες; Αφήστε τα ψυχολογικά σας στην άκρη και προχωρήστε έτσι όπως εσείς επιθυμείτε. Πάντως αν είχατε σκοπό να εντυπωσιάσετε κάποιον τα καταφέρατε. Μη κάνετε πίσω τώρα. Κάντε όμως οικονομία, γιατί μέχρι και τις 28 θα χρειαστεί να πληρώσετε διάφορα.. Αυτό φταίει. Δε σας περισσεύει φράγκο! Είστε ταπί! Αιώνιο το κακό..

Παρθένος
Σήμερα το μυαλό σας θα είναι από εδώ, από εκεί και λίγο παραπέρα. Δηλαδή δε θα μπορέσετε να συγκεντρωθείτε με τίποτα. Άλλα θα σας λένε, άλλα θα ακούνε τα αυτιά σας. Τι να σας πω.. Συμβαίνει και στα καλύτερα τα παιδιά αυτό. Αποφύγετε τις πολλές τις επαφές, γιατί μπορεί να βρεθείτε ξαφνικά σε ένα μέρος και να μη ξέρετε το πώς και το γιατί. Ακούστε μουσική και χορέψτε μόνοι σας..

Ζυγός
Μέρα ήρεμη και χαρωπή. Πάει έφυγαν τα μαύρα τα σύννεφα και οι κακές οι σκέψεις. Σήμερα θα βρείτε ανταπόκριση στο θέμα σας, δηλαδή θα σας πλησιάσουν οι φίλοι σας, η οικογένειά σας, ακόμα και άγνωστοι, θα σας μιλήσουν όμορφα και θα θελήσουν να σας βοηθήσουν κιόλας. Μερικές φορές πρέπει και εσείς να ξεσπάσετε και τα κάνατε λίγο μπάχαλο τις προηγούμενες ημέρες. Βαθιές ανάσες και χαλαρώστε επιτέλους..

Σκορπιός
Επιβάλλεται να ηρεμίσετε γιατί πάνω στα νεύρα σας λέτε κουβέντες και κάνετε πράγματα που πληγώνουν τους άλλους. Δεν έχω άλλο τρόπο να σας το πω. Μπορεί πάνω στη θολούρα σας να φαντάζεστε διάφορα και να ξεσπάτε με τρόπο άγαρμπο εκεί που δε πρέπει. Βαθιές ανάσες, μια βόλτα στο βουνό ή στη θάλασσα. Μείνετε παρέα λίγο με τις σκέψεις σας ή μιλήστε σε ένα φίλο. Δεν είναι καλή η ημέρα!

Τοξότης
Σήμερα το σύμπαν σας επιτρέπει να κάνετε μια λαμογιά. Τι εννοεί ο ποιητής. Ας υποθέσουμε πως έχετε να κάνετε δέκα πράγματα. Και εκεί που προχωράτε, βλέπετε ένα ωραίο καφέ. Ε λοιπόν, κάντε μια στάση, απολαύστε το γεγονός και ας γίνουν τα πέντε. Με πιάνετε; Λοξοδρομείτε και σας αρέσει. Και κάπως έτσι για αλλού θα ξεκινήσετε και αλλού θα καταλήξετε!

Αιγόκερως
Γλυκά μου αφήστε τα νιαουρίσματα δε σας ταιριάζουν και τόσο. Ζητήστε αυτό που θέλετε έξω από τα δόντια και αφήστε τα αινίγματα. Λίγο μέσα στα νεύρα σας βρίσκω γιατί κανείς δε σας καταλαβαίνει και εσείς συνέχεια προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των δικών σας των ανθρώπων. Εντάξει ας πούμε πως η ημέρα αστρολογικά δεν είναι και τόσο γλυκιά. Για αυτό ότι θέλετε με σταράτες κουβέντες..!

Υδροχόος
Τι έγινε χρυσά μου; Δε σας μπαίνουν τα ρούχα; Κάνατε κοιλίτσα και μαγουλάκια; Βέβαια, αφού όλο λιχουδιές τρώτε, εκεί που βρίσκεστε ή εκεί που πάτε. Νομίζω θα το πάθετε το εγκεφαλικό πρωί-πρωί και θα ξεκινήσετε όλες τις απαραίτητες τις ενέργειες για αν έρθετε στα ίσα σας. Μμμμ πλησιάζει και ο καιρός. Πληθαίνουν και τα φρούτα, αλλά εσείς αυτό που θέλετε θα το πάρετε, ανεξάρτητα πού θα το βρείτε! Σωστά; Άντε καλά κουράγια..

Ιχθύες
Τι θέλετε πάλι και βασανίζετε το σύντροφό σας; Τι τρελό και παράλογο ζητάτε που θα χρειαστεί να σας πει το όχι και να σας χαλάσει το κέφι; Δε μπορείτε μια φορά στη ζωή σας να ξυπνήσετε νορμάλ; Πάντως νευράκια θα έχετε όλη την ημέρα και μουτράκια, αλλά αφήστε τις κόνξες και αν κάτι το θέλετε πολύ, ποδαράκια έχετε, χεράκια το ίδιο, άντε, στο καλό και με τη νίκη! Χα χα.. για τόσο πολύ!

magicfariel@gmail.com