Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Τα Ζώδια σήμερα 17/04/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Τι ωραία, έφτασε Παρασκευή, έξω είναι χαρά Θεού, τι άλλο θέλουμε; Αχ πόσο τυχεροί είστε εσείς που μένετε κοντά σε θάλασσα. Πόσο
σας ζηλεύω.. το λέω έξω δυνατά και φωναχτά, μπας και με ακούσει το σύμπαν.. μπας και με λυπηθεί και μου δώσει και εμένα μια ευκαιρία, να βελτιώσω τη ζωή μου, πάντα φυσικά με τη δική μου την αξία. Πολύ σημαντικό αυτό!



Η αλήθεια είναι πως έχω απογοητευθεί. Το παλεύω από εδώ, το παλεύω από εκεί, αλλά κανένα φως στο τούνελ. Είμαι λίγο παλαιών αρχών τελικά, η Ταυρίνα η συντηρητική έχει μουλαρώσει κιόλας, πάει θα με φάει το σεντούκι σε λίγο. Μπορεί να έκανα την ανατροπή, αλλά θέλω περισσότερα. Η άνοδος μου αρέσει, αλλά είμαι ρομαντική – χαζή και σε αυτό. Τι εννοώ.. Δε μου αρέσει να ζητάω. Θέλω να μου προσφέρουν. Αν το αξίζω και είμαι καλή σε αυτό που κάνω φυσικά. Έχει μεγαλύτερη συναισθηματική αξία. Σημαίνει, πως κάποιος με πρόσεξε, του άρεσα, έδειξε ενδιαφέρον για τη περίπτωσή μου.
Μου αρέσει να συνεργάζομαι, λατρεύω τις νέες ιδέες, αλλά πάντα με το δικό μου τον τρόπο.. Πεισματάρα κιόλας πολύ.. Όμως το αποτέλεσμα πρέπει να είναι τέλειο. Να είμαι πρώτα εγώ υπερήφανη για τον εαυτό μου και μετά όλοι οι άλλοι. Έχουμε και παραξενιές τι να κάνουμε..

Business και ήθος! Δεν υπάρχουν αυτά τα δυο. Με λαμογιές κάτι γίνεται.. Δε μου αρέσει έτσι. Θέλω να κοιμάμαι ήσυχα τα βράδια. Να βλέπω όνειρα και να χαμογελώ. Βασανίζομαι όμως. Με το σταυρό στο χέρι δεν είδα καμιά προκοπή. Αλλά πόσο άγχος θα πρέπει να βάλω στη ζωή μου.. δε τη παλεύω άλλωστε.. μπα δε μου ταιριάζουν εμένα τέτοια.. ας με κολάσει κάποιος και θα το σκεφτώ..

το ξωτικό τρελάθηκε.. χα χα ..

Καλή συνέχεια σε όλους!


Κριός
Βασικά το μυαλό σας είναι συνέχεια στη δουλειά. Κάτι έχετε βάλει κατά νου και πρέπει να πετύχει. Θα τη βρείτε την άκρη, αρκεί να ξεκολλήσετε από τα κλασικά τα μονοπάτια. Ψάξτε το αλλιώς, ίσως η τεχνολογία να σας δώσει τις λύσεις που αποζητάτε. Μια χαρά και δυο τρομάρες, αφού έχετε υψηλούς στόχους, είστε πολύ κοντά στο να τους πετύχετε και κανείς δε θα μπει εμπόδιο σε αυτό! Πετάει η ομάδα.

Ταύρος
Είδατε; Αν συζητάτε τα θέματά σας, ακούτε με προσοχή τους άλλους, θα βρίσκετε λύσεις σχεδόν πάντα στα ζητήματά σας. Αλλάζετε τρόπο σκέψης, ξεκολλάτε από τις σκουριασμένες, παλαιολιθικές συνήθειές σας και στρέφεστε πολύ δυναμικά σε ότι σας ενδιαφέρει. Μόνο αν κάνετε ένα βήμα παραπέρα, θα προκύψουν αυτά που πραγματικά επιθυμείτε! Για να δούμε..

Δίδυμος
Για όλα υπάρχει μια αιτία. Αστρολογική φυσικά. Αυτό που νιώθετε είναι πολύ αληθινό. Φροντίστε τον εαυτό σας, το ψυχικό σας τον κόσμο και μετά αποφασίστε τι θα κάνετε. Πρέπει αυτή τη φορά να κάνετε εκείνο το διάλογο που κανείς άλλο δεν ακούει και δε ξέρει. Μπορεί να είστε αποφασισμένοι αλλά κατά βάθος υπάρχει ένα κενό. Προς το παρόν ασχοληθείτε με θέμα που σας ευχαριστούν.

Καρκίνος
Μια χαρά είστε ψυχολογικά και πιο δυνατοί από ποτέ. Σήμερα θα μιλήσετε έξω από τα δόντια είτε στους συναδέλφους σας, είτε στο σύντροφό σας. Πάντως ξεκαθαρίζετε τη θέση σας, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις στο μέλλον. Αν κάτι έφτασε στο τέλος του, θα δείξει μια και έξω, όμως είστε προετοιμασμένοι και για αυτό. Δε ξέρω αν όλα θα πάνε καλά, πάντως ξεδίνετε κατά κάποιο τρόπο.

Λέων
Εντάξει από σήμερα θα πωρωθείτε με το σώμα σας. Θα ξεκινήσετε γυμναστήριο, υγιεινή διατροφή και όλα τα σχετικά. Θα κουράσετε λίγο τους δικούς σας τους ανθρώπους, γιατί ο δικός σας ο ενθουσιασμός, είναι κάτι που σας αφορά προσωπικά και δε χρειάζεται η άλλοι να ξέρουν τι και πως. Μπορεί ακόμα να τσακωθείτε για τη σοκολάτα στο ψυγείο, αφού πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια και όχι να τη φάει ο σύντροφός σας φυσικά.. Αδικία….

Παρθένος
Καλά δε παίζεστε. Σήμερα θα βάλετε κάτω όλες τις φωτογραφίες των πρώην σας και θα κάνετε μια μελέτη πάνω σε αυτές. Ναι με όλους περάσατε καλά, αλλά πάντα κάτι έλειπε. Τούλιπ θα σας πω.. γιατί αν το ψάξετε κατά βάθος, εσείς είστε οι παράξενοι της παρέας. Ο τέλειος σύντροφος για εσάς, είναι λίγο από όλα από το παρελθόν σας, για αυτό ψάξτε κάτι φρέσκο και αφήστε τα πισωγυρίσματα.

Ζυγός
Ναι σήμερα θα ασχοληθείτε με θέματα που σας κουράζουν και σας ξενερώνουν. Τι να κάνουμε ωραία είναι η ζωή, αλλά υπάρχουν και τα απλά καθημερινά πράγματα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστούν. Με το σπίτι σας κάτι θα γίνει. Μπορεί να σας τη πέσει και η οικογένειά σας. Δηλαδή να ακούσετε παράλογα πράγματα. Πάντως θα πανικοβληθείτε για λίγο, αλλά θα τη βρείτε την άκρη εσείς..

Σκορπιός
Επιστροφή στα θρανία. Τι σας έπιασε ξαφνικά; Θέλετε να μάθετε μια νέα ξένη γλώσσα; Ένα νέο πρόγραμμα ηλεκτρονικό; Να πάτε να πάρετε το πτυχίο σας; Πάντως το φλας θα το φάτε και μαζί με εσάς θα το φάνε και οι άλλοι. Ξεσηκωμένοι και μέσα στη τρελή τη χαρά, κάνετε στροφή γιατί κατά βάθος, θέλετε να αλλάξετε δουλειά καιρό τώρα. Μπορεί όμως να θέλετε να πάρετε και προαγωγή. Πάντως καλή επιτυχία.

Τοξότης
Θέλετε αλλαγές. Πιστεύετε πως αυτές θα φέρουν ξανά την αισιοδοξία στη ζωή σας. Καλά κάνετε. Πρέπει όμως να είστε έτοιμοι για όλα. Οι αλλαγές θέλουν μάχη. Είστε έτοιμοι για αυτό; Οργανωθείτε καλύτερα, φτιάξτε το δικό σας το φρούριο και όταν είστε έτοιμοι, κάντε ντου από παντού. Θα πρέπει όμως να προστατέψετε τον εαυτό σας, πάνω από όλα. Μη φοβάστε είστε δυνατοί εσείς. Θα τα καταφέρετε μια χαρά.

Αιγόκερως
Εκεί με τις σχέσεις σας βασανίζεστε. Μια τις προσωπικές, μια τις επαγγελματικές. Θέλετε να τις φτιάξετε, να τις βελτιώσετε, να σας συμπαθήσει ο κόσμος. Ειλικρινά τώρα, η δουλειά που κάνετε αρκετοί από εσάς, είναι τέτοια, που δε σηκώνει πολλά σούρτα φέρτα. Πρέπει να είστε σκληροί και ψυχροί εκτελεστές. Μη πέφτετε σε συναισθηματικές παγίδες. Φέρνουν φουρτούνες δίχως λόγο. Βράχοι εσείς..

Υδροχόος
Καθίστε λίγο φρόνιμα χρυσά μου. Ξέρω είστε ανήσυχοι πολύ, αλλά πρέπει να δείξετε κάτι νέο, κάτι φρέσκο, κάτι διαφορετικό. Έχετε τα ψυχολογικά σας, βρίσκεστε ανάμεσα από το παρελθόν και το παρόν και μπερδεμένοι πολύ. Μιλήστε με κάποιον πριν κάνετε καμιά τρέλα που θα σας εκθέσει άνευ λόγου και αιτίας. Έχετε τις μαύρες σας και παίζει να κάνετε κάποια κίνηση που ουσιαστικά δε θα φέρει τίποτα το θετικό στη ζωή σας.. Ψυχραιμία..

Ιχθύες
Σήμερα θα δείτε τη ζωή κάπως αλλιώς. Δηλαδή τι ωραία που είναι, ο κόσμος είναι όμορφος, η θάλασσα γαλάζια και κάπως ρομαντικοί θα είστε όλη την ημέρα. Ναι θα το φτιάξετε το συννεφάκι σας και θα μπείτε μέσα για τα καλά. Ξεσηκώνεστε βασικά, για μια ζωή λίγο πιο ανέμελη και πιο εφηβική να πω; Είδατε τι κάνει ο ήλιος; Σας τρελαίνει το μυαλό. Άντε απολαύστε το εκεί πέρα και καλά να περάσετε..

magicfariel@gmail.com