Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Ο κύριος Εγωισμός..

..είναι εκείνος που στέκεται εκεί μοναχός..

..τον βλέπω, φοράει
μαύρα ρούχα, ή μπλε σκούρο; μμμ κάτι σκοτεινό σίγουρα.. με βλέπει, αλλά μόνο με κοιτά, γιατί απαγορεύεται να κάνει κάτι άλλο. Πώς πήρε το τίτλο άλλωστε; Ο κύριος Εγωισμός. Να σου πω δε σε κολακεύει καθόλου, γιατί ξέρω πώς νιώθεις.. σε νιώθω.. remember.. ;

Ε ψιτ, κύριος, για κοίταξέ με λίγο καλύτερα. Βλέπεις μήπως κάτι το διαφορετικό; Αφού σου αρέσω, γιατί κάνεις το σκληρό; Θέλεις να ακούσεις τη φωνή μου, αλλά το πέταξες το κινητό.. Κρίμα.. χρυσό μου.. Σου λείπει η ματιά μου, το χαμόγελό μου, το ξέρω, τα ζητάς με μυστήριο και μαγικό τρόπο, αλλά μωρό μου.. δε μπορώ να έρθω κοντά σου.. έχεις αμολήσει τους κροκόδειλους! Μάζεψέ τους πρώτα και μετά κάτι μπορεί να γίνει..

Ο κύριος Εγωισμός, τι σκληρό καρύδι.. πα πα πα.. Νομίζω θέλω να του δαγκώσω το λαρύγγι, πολύ χαλαρά..

Παραλογίζομαι το ξέρω και είναι ακόμα πρωί.. αλλά σε νιώθω, να μου πεις τι να φέρω.. ξέρω πως θα είσαι εκεί..

Τα αρπακτικά να μαζέψεις.. δε χρειάζεται να ξέρουν..

Ακόμα με κοιτάς κύριε Εγωισμέ;;

magicfariel