Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Εκμεταλλεύτηκες την αύρα μου..

..τη ρούφηξες με το καλαμάκι..

ακόμα και στο μονόπλευρο πόσο
εγωιστής είσαι..

έφυγες ταξίδεψες μακριά, όμως το μυαλό σου εδώ είχες..

τι ήθελες κάποιος να σε προσμένει πίσω;

να μη νιώθεις τόσες μοναξιές, με τους άλλους να είσαι κάπως ίδιος;;;

μόνο που.. τηλέφωνο δε με πήρες, ούτε message έστειλες μωρό..

πώς τον εαυτό σου με τους φίλους σου συγκρίνεις..

δεν είσαι όμοιος με κανέναν άλλον λέω εγώ..

ξέρεις δε θα είναι για πάντα έτσι..

να με εκμεταλλεύεσαι όποτε θες εσύ..

έπαιξες με την αύρα μου και δε μου αρέσει..

και πρέπει να τιμωρηθείς..

Τι σε τρόμαξε χρυσό μου.. το πόσο δυνατή επαφή έχουμε εμείς;

πως το μυαλό παίζει άσχημα μωρό μου..

μας παρασέρνει εκεί που φοβάσαι να φανείς..

δε πειράζει..

ούτε φοβάμαι..

γιατί ξέρω.. τόσο απλά..

magicfariel