Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Είσαι Άκαρδος, Σκληρός και Με Πληγώνεις..

Ως καλλιτέχνης να δημιουργήσω; Ή να αφεθώ στην ελευθερία των λέξεων και να πω αυτά που θέλω να πω.. και ότι κάτσει..;;;

Είσαι Άκαρδος! Δε νιώθεις τίποτα.. Έχεις
χάσει κάθε επαφή με την ανθρώπινη πλευρά σου, είσαι καχύποπτος με τους πάντες και τα πάντα και δε πιστεύεις οτι κάπου εκεί έξω, υπάρχει ένας άνθρωπος που σε αγαπάει και σε νοιάζεται, για αυτό που είσαι, έτσι ακριβώς όπως είσαι, με τα καλά σου και με στραβά σου.. Φοβάσαι. Τι; Να το μάθουμε και εμείς.. Καιρός δεν είναι; Πόσο ακόμα θα κρύβεσαι;

Είσαι Σκληρός! Ή θα γίνει your way, ή καθόλου! Πατάς επι πτωμάτων. Έχεις τους δικούς σου νόμους, τις δικές σου αρχές και δε δέχεσαι τίποτα άλλο πέρα από τη δική σου κουβέντα, τη δική σου άποψη. Πόσο εγωιστής και πεισματάρης, όμως ακόμα σε αγαπώ και σε αγαπούν, γιατί είσαι ένας γλυκός διάολος, κατά πολύ βάθος. Όμως δεν εκτιμάς ούτε αυτό! Πόσο σκληρός και βάναυσος είσαι, μακάρι να ήξερες..

Με Πληγώνεις! Με έχεις κάνει να νιώθω μια λύπη. Τίποτα άλλο. Με έδιωξες. Και εγώ που νόμιζα οτι θα μπορούσα να ήμουν δίπλα σου, ως φίλη πάνω απο όλα, αλλά δεν ήθελες ούτε αυτό. Έχω μάθει να ξεχωρίζω τα συναισθήματά μου τόσα χρόνια.. Όμως ακόμα και αυτό σε τρομάζει. Γιατί ξέρεις οτι είμαι τρελή, αυθόρμητη, παρορμητική και ξεφεύγω. Ναι μαζί σου πάντα ξεφεύγω και μου αρέσει. Όμως ακόμα λυπάμαι, γιατί μόνο εγώ νιώθω έτσι. Μόνο εγώ λησμονώ εκείνες τις στιγμές με ζεστή καρδιά. Εσύ απλά μου τις τρίβεις στη μούρη. Δε πειράζει, πάλι θα σε αγαπώ και ας μη νιώθεις το ίδιο..

magicfariel

Φωτογραφία από Stan89 από το Pixabay