Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Άγνωστε τύπε, τι ψάχνεις, τι γυρεύεις;;;

Πολλές φορές μέσα στη νύχτα, πετάγομαι, ξυπνώ..

Βλέπω την ώρα και αναρωτιέμαι, τι να συμβαίνει άραγε, τριγύρω..;;;

Πόσο τυχαία να είναι η στιγμή που κάποιος μπήκε
εμπόδιο στα όνειρά μου, στη γαλήνη μου, στον ύπνο μου.. Γιατί μετά δε μπορώ να κοιμηθώ και στριφογυρνώ, σα να με κυρίευσε κάτι, το παράξενο..??

Να το ερμηνεύσω ως άγχος. Ναι άγχος, όλοι έχουμε απο αυτό, μας βασανίζουν πολλά και διάφορα.. Όμως την ώρα που κοιμάμαι, δεν έχω καθόλου. Αντιθέτως θεωρώ οτι είμαι πιο ήρεμη απο ποτέ, αφού πολλές φορές σβήνω στο δευτερόλεπτο..

Η ψυχή μου βράζει, είναι ανήσυχη πολύ, αλλά όλο της ρίχνω κρύο νερό, σκωτσέζικα ντουζ, έτσι για να έρχεται στα ίσα της.. Πότε θα ξεμείνω απο δαύτη δε ξέρω.. Ταξιδεύει συνεχώς ανάμεσα απο το παρελθόν και το παρόν και αποζητά απαντήσεις σε ερωτήματα πολύ μυστήρια και άκρως μυστικά. Δε νομίζω οτι θα τις πάρω ποτέ, όμως και εγώ δε θα σταματήσω..!! Πείσμα εσύ, πείσμα και εγώ!

Γιατί πετάγομαι στον ύπνο μου; Ποιος είσαι και τι θέλεις; Γίνεται καιρό τώρα, πολύ καιρό και υπάρχουν φορές που ξαγρυπνώ, γιατί κάτι συμβαίνει, μια ενέργεια πολύ ανεξήγητη, όμως τόσο δυνατή, που με κυριεύει, μου προκαλεί άγχος, ζαλάδα, σα να είμαι μεθυσμένη, ένα πράγμα..

Εσύ ο άγνωστος, ο τύπος με τα μαύρα, τι ψάχνεις, τι γυρεύεις; Γιατί με ενοχλείς αόρατα; Τι περιμένεις να λάβεις με αυτό το τρόπο; Αποκαλύψου, για να μάθεις την αλήθεια και εγώ να συνεχίσω τον ύπνο μου, δίχως ή με εσένα παρέα.. τι λες..;;

magicfariel