Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Ίδιες Απόψεις..αλλά τόσο Αντίθετες..!!

Σκέφτομαι, όταν οι απόψεις είναι ίδιες, ποιος πρέπει να κάνει πίσω?

Ξανά σκέφτομαι, τελικά πάλι φταίω, γιατί
δε το θέλω αρκετά...??

Το πιστεύω όταν κάποιος θέλει κάτι πολύ, θα τη βρει την άκρη, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, πάντως η λύση θα βρεθεί.. no matter what!

Όμως όταν και οι δυο έχουν την ίδια άποψη επάνω στο ίδιο θέμα, τι γίνεται? Βράζει και χύνεται λέω εγώ, αλλά ας κάνω μια προσπάθεια να εξηγήσω το ανεξήγητο..

"..Όταν κάποιος θέλει πολύ .. " εκεί κρύβεται όλο το μυστικό. Από εκεί ξεκινούν τα πάντα. Από εκεί πηγάζει και εκείνος ο εγωισμός.

Τα έχω πάρει, φουλ κρανίο, δηλαδή τι εννοεί ο ποιητής σήμερα, οτι εαν ήθελα θα ήμουν εκεί? Με αυτό το τρόπο, τι θα έδειχνα το μέγεθος της επιθυμίας μου? Να φέρω τη καταστροφή μια και έξω?

Ωραία, έχω και ενοχές τώρα, γιατί δε ξεπέρασα τα όριά μου, να κάνω την υπέρβαση του αιώνα για να ικανοποιήσω μια πολύ μεγάλη μου επιθυμία. Έχω ακόμα μυαλό.. και ισχυρή άποψη.. και εγωισμό.. και πείσμα.. απο όλα τα καλά..

Την ίδια άποψη έχω και εγώ. Προσμένω εκείνη την υπέρβαση. Εκείνη τη τρέλα. Εκείνο τον αυθορμητισμό. Γιατί μόνο τότε θα πιστέψω. Προσμένω το άπιαστο. Καλά να πάθω που νιώθω έτσι..

Ίδιες απόψεις .. αλλά τόσο αντίθετες..

magicfariel