Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Λέω πως είμαι Ζαμάν Φου..

Δε παίζουν αυτά που μου συμβαίνουν, πάει τέλος!

Δεν υπάρχουν πουθενά γραμμένα.. είναι απρόοπτα, απρόβλεπτα και με χτυπάει και ένα ρεύμα..

Πάει, θα
τραβήξω τις κοτσίδες μου..

Το σύμπαν έχει βαλθεί να με τρελάνει, εντελώς!

Εντάξει, είμαι πιο ήρεμη, πιο χαλαρή, πιο ζαμάν φου.. όμως η αλήθεια είναι οτι φλέγομαι..!! Είμαι σε αναμμένα κάρβουνα, αλλά αφού δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό, θα συνεχίσω να είμαι ζαμάν φου..

Και εκεί που κάθομαι αμέριμνη, να σου ο κομήτης..!! Μα είναι δυνατόν? Ενοχλώ κανέναν?

Να πω πώς είναι η πρώτη φορά? Όχι. Αλλά τη πρώτη το θεώρησα τυχαίο.  Ήταν και φανερό. Βέβαια, ας χρησιμοποιήσω το Σκορπιό που έχω μέσα μου και να κάνω  τις κατασκοπευτικές μου θεωρίες.

Εντάξει τη πρώτη φορά, είμαι καχύποπτη, αλλά δε βαριέσαι..

Τη δεύτερη φορά όμως, αρχίζω και κόβω φλέβες? Δηλαδή, ήταν αυτό απορία? Ήταν πείραγμα? Ήταν νάζι? Ήταν πάρτα μωρή άρρωστη?

χα χα χα .. είμαι πολύ ζαμάν φου.. πω πω.. πού να ήμουν και στη τσίτα...

magicfariel