Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Η ημέρα της απόλυτης Γκαντεμιάς..

Θα σας πω μια ιστοριούλα.. έτσι πρωινή και πολύ αληθινή..

Ξύπνησα μες στη νύχτα, έκανα το καφέ μου, κάπνισα, ξανά κοιμήθηκα..

Ωραία ως εδώ..


Πρωινό ραντεβού με τη κολλητή, έχω καιρό να τη δω, για αυτό θα πάω στο φούρνο να αγοράσω πρωινές λιχουδιές, για να έχουμε να μασουλάμε, παρέα με το καφέ μας και το κουτσομπολιό.. Μήνες έχω να τη δω, έχουμε να πούμε, απίστευτα πράγματα!!!

Στο περίπτερο, διαπιστώνω οτι έχω χάσει 5ευρώ! Τραγικό! Μου ήρθε συμφόρηση! Όχι για τα 5ευρώ, αλλά για τη γρουσουζιά τη πρωινή.. Πω πω, τι άλλο θα με βρει..???

Κάνω μια γύρα μπας και το βρω, αλλά εκείνη την ώρα, πήγαινε κόσμος στην εκκλησία, συνεπώς, ας υποθέσουμε οτι έκανα μια  πρωινή δωρεά, σε κάποιο παππού ή σε μια γριούλα..

Μπαίνοντας στο σπίτι διαπιστώνω οτι έχω χάσει 1ευρώ ακόμα!! Λέω μα δεν είναι δυνατόν!! Χάνονται λεφτά μέσα απο τα χέρια μου?? Είχα 0,50λεπτά, τους δίνω μια και τα σκορπώ..

Αϊ στο Διάολο πρωί-πρωί.. Ο φούρνος και οι  πρωινές οι λιχουδιές μου κόστισαν χρυσό!! χα χα .. έχω ένα θέμα με τα λεφτά.. δε μπορώ να τα χάνω με τίποτα! ανεβάζω πυρετό!! το θεωρώ μεγάλη γουρουσουζιά.. τέλος πάντων..

Πάνε τα λεφτά, λάθος πρωινό, δηλαδή δεν είχε λουκανικόπιτα και θα πάθει κάτι το έντερο του κυρίου αν φάει ζαμπονοτυρόπιτα.. γκρίνια παντού! Αϊ σιχτήρ.. λέω εγώ!

Πάω ξανά στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα, δεν είχε! Κόβω φλέβες επιτόπου. Θα πρέπει να τραβηχτώ για τρίτη φορά, σε άλλο μέρος, για τον ίδιο λόγο! Κάνω φόνο! Κάτι τέτοια με ταράζουν. Είμαι ηλίθια? Τι μου συμβαίνει?

Καθαρίζω το σπίτι απο τα νεύρα! Λαμπίκος η κατάσταση σε χρόνο ντε τε! Ετοιμάζω κατάσταση, μένω μόνη, όλα έτοιμα για τη κολλητή. Πουθενά η κολλητή!

Τη παίρνω τηλέφωνο, μου λέει οτι έκανε πυρετό το παιδί της. Δε θα έρθει. Και εκεί μου τελειώνουν οι μονάδες. Δε πρόλαβα να πω, ούτε καν τι μου συνέβη πρωί-πρωί..

Συνεπώς, πάει ο καφές, πάνε τα λεφτά, πάει η κολλητή, δε θα ξεδώσω, πάλι θα τα κρατήσω όλα μέσα μου, θα ξανά πάω περίπτερο και είμαι μόνη και έρημη, παρέα με δυο τεράστια κρουασάν σοκολάτα πραλίνα..

Πάλι καλά.. ή αν φάω το ένα θα πάθω τροφική δηλητηρίαση και θα ξεφύγω εντελώς..??

χα χα .. φοβάμαι.. τι μέρα μου ξημέρωσε??

magicfariel