Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Να σου μιλήσω λίγο πονηρά..??

Λοιπόν, το ξανά σκέφτηκα
σε θέλω
είμαι ερωτευμένη μαζί σου
σε αγαπώ..

Ως εδώ καλά..
περισσότερο ροζ και
ρομαντικά..

Όμως θέλω να σου μιλήσω και πονηρά
έτσι από εκείνα τα γνωστά,
ξέρεις εσύ..
μήπως σε εκνευρίζω..?? χα χα..

Θέλω να σε στριμώξω εκεί σε μια γωνιά
να σε δαγκώσω όχι, καθόλου απαλά..!!
Θέλω να σε πονέσω
να σε φτάσω στα όριά σου
ήμαρτον να πεις
και να με κάνεις για πάντα δικιά σου..!!

Ναι, εκεί στο όρθιο στη γωνία,
στο παράξενο
τα κρεβάτια μου φέρνουν ανία
προτιμώ το δύσκολο και το αφιλόξενο..

χα χα άγονο να είναι το μέρος
με πέτρες και αγκάθια
γίνε ο δικός μου καβαλιέρος
λουλούδια πολύχρωμα
θα δεις μες στα καλάθια..

όμως θα σε αφήσω να μου πιάσεις και το στήθος
να θυμηθείς μέρες παιδικές
θα χαρείς αλλά θα χάσεις κάθε ήθος
θα παίξεις όμως όπως εσύ θες..

τα οπίσθιά μου είναι βαρβάτα
θα γεμίσουν οι χούφτες σου κανονικά
πόνεσέ με,
κάνε με να νιώσω πολύ φευγάτα
κάνε μου και δαγκωματιές..

το λαιμό ποτέ μη ξεχνάς
εκεί βρίσκεται η όλη μαγεία
είσαι ο μεγάλος μου ο βραχνάς
όμως και μια μεγάλη μου αδυναμία..

κάθε λέξη έχει και από μια έννοια
μπορεί να είμαι αινιγματική
πάντα θα το παίζω πως βρίσκομαι σε άγνοια
μέχρι να μάθω την αιτία τη πραγματική..

Θες να σου μιλήσω πονηρά..??

magicfariel