Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Βράδιασε και είπα να σου πω μια καλησπέρα..

Καλησπέρα..
Είσαι καλά? Ακόμα θυμωμένος..?? Δεν έχω κάνει κάτι κακό.. οι πράξεις σου, οι
πράξεις μου, οι σκέψεις σου, οι σκέψεις μου.. Και πάλι τίποτα δεν έχω πράξει.. ακόμα..

Καλησπέρα ξανά..
Βλέπω τα σημάδια σου παντού, αναρωτιέμαι είσαι καλά? Περνάς καλά? Είσαι ευχαριστημένος? Ικανοποιήθηκες?

Εντάξει είμαι εγωίστρια, όμως ας παραβλέψω το εγώ μου και ας κοιτάξω το εσύ σου.. Είσαι και εσύ άνθρωπος, με ανάγκες και ιδιοτροπίες.. Κακές μεν και μοχθηρές όμως είναι και λίγο γλυκές.. Είσαι αρρώστια τι να κάνουμε..

"Προσαρμογή" άσχημο πράγμα.. Σύγχρονη λέξη, που πληγώνει τελικά, αφού σημαίνει κρυφτό.. Παλιά βγαίναμε στις γειτονιές, παιδιά, πανικός και τρέχαμε να κρυφτούμε στα πιο απίθανα μέρη.. Σήμερα πατάμε μια επιλογή, ένα κλικ, φτου και βγαίνω..

Βράδιασε η ώρα σου, οι στιγμές σου, που να είσαι απόψε..?? Ας είσαι όπου θες.. Δε θα ψάξω, ποτέ δε το έκανα άλλωστε, δε θα νοιαστώ, είμαι σίγουρη οτι είσαι μια χαρά και απλά θα σου πω ένα καλησπέρα.. τίποτα άλλο..

magicfariel