Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Είμαι στο σκοτάδι και βαδίζω..

Σκέφτομαι, πρέπει κάπου να μιλήσω, να εκφραστώ, αλλιώς μου έρχεται τρέλα! Νομίζω πως θα τρελαθώ!

Μιλάμε για πολλά σκοτάδια σήμερα.. όμως είμαι εκεί και βαδίζω..


Τη κατεύθυνση την έχω χάσει! Δε βλέπω κάτι, αλλά προχωρώ. Είμαι πολύ περίεργη τι θα βρω, εκεί στην άλλη άκρη. Όμως παντού σκοτάδια..

Μου περνούν διάφορα  πράγματα απο το μυαλό. Παράξενα και διεστραμμένα. Κάνω σενάρια, πολύ φανταστικά, όμως υπάρχουν και συμβαίνουν ακόμα και στις καλύτερες τις οικογένειες. Και φυσικά, κάπου μέσα στην ιστορία βρίσκομαι και εγώ, το μαύρο πρόβατο, αλλά πρόβατο, γιατί νιώθω πως πολλές φορές κοιμάμαι όρθια! Βλέπω την αλήθεια, αλλά τη στολίζω με διάφορα, για να φαίνεται ωραία. Όμως μερικές φορές ξεγυμνώνεται απο μόνη της και εκεί, το χάος!

Αύριο έχει πανσέληνο. Πρέπει να φταίει αυτό που νιώθω έτσι. Δε μπορώ να συγκεντρωθώ, θέλω να γράψω όμως δε μου βγαίνει, έχω μπλοκάρει απο παντού γιατί όσο και αν φέγγει έξω, εγώ βρίσκομαι ακόμα στο σκοτάδι και βαδίζω, γιατί πρέπει να φτάσω κάπου. Να βρω την άκρη. Μια άκρη φανταστική, γιατί ούτε αυτή υπάρχει. Τελικά τίποτα δεν υπάρχει. Το απόλυτο κενό. Απλά βαδίζω, γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω. Είναι όμως πολύ βαρετά.

Είμαι στο σκοτάδι και βαδίζω. Αλλά δεν έχω πού να πάω, δε φοβάμαι, γιατί έτσι και αλλιώς μόνη είμαι, κάπως έτσι νιώθω. Όχι δε θα τις κόψω απόψε, ποτέ δε θα το κάνω και για κανένα λόγο. Η ζωή είναι ωραία. Θα το βρω το φως μου, εκείνο το λαμπερό, πού θα πάει..??

Προς το παρόν αποσύρομαι και καληνυχτίζω..

magicfariel