Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Σε προσμένω και Με προσμένεις..

Φοβερή διαπίστωση, όμως ίσως και αληθινή..
Εγώ περιμένω απο εσένα
και εσύ απο εμένα
και αν συμβεί ποτέ
τίποτα, να μου τρυπήσεις τη μύτη..!!

Στον έρωτα και οι δυο έχουν το λόγο
όμως στη προσέγγιση κυρίως
ο άντρας τη κάνει πρώτος..
Η γυναίκα, απλά ανάβει το φως
και εκείνος παίρνει φόρα
και τη παρασέρνει ολοταχώς..

Τα σημάδια μου, στα έχω δείξει
σε θέλω σα τρελή
τη κουβέντα σου προσμένω
για να αλλάξω τη δική μου τη ζωή..

Ναι, όταν ο άντρας θέλει
ποτέ μη το ξεχνάμε και αυτό
γιατί τα ηνία αυτός τα κουμαντάρει
ο άντρας είναι πάντα ο αρχηγός!!

Απευθύνσου σε εμένα προσωπικά
και θα στο ανταποδώσω
άκρως γλυκά και ερωτικά..

Μη περιμένεις κάτι άλλο να σου πω
νομίζω τα έχω μιλήσει όλα
σειρά σου τώρα μωράκι μου γλυκό
έλα πες μου τι θα κάνουμε τώρα..??

magicfariel