Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Να σου πω κάτι πολύ αυθόρμητα..??

Μου λείπεις! Ας ξεκινήσουμε από εκεί. Δεν έχω άλλο τρόπο να το πω, το γράφω τώρα, όμως το συναίσθημα παραμένει.. Εντάξει έκανες τα κόλπα σου, εξαφανίσθηκες,
εμφανίσθηκες, πήρες το αίμα σου πίσω, από μια κατάσταση που ο ίδιος δημιούργησες, από το πουθενά.

Το άφησα στη τύχη, όμως τύχη δεν υπάρχει. Η λύση είναι μια. Πρέπει εγώ να τρέχω, πρέπει εγώ να ασχολούμαι, πρέπει εγώ να ενδιαφέρομαι, αλλιώς τίποτα. Δεν υπάρχω πουθενά. Με ενοχλεί αυτό γιατί είχα άλλη εντύπωση, αλλά δε πειράζει, πάλι λάθος έκανα. Ως συνήθως..

Μέρες τώρα σκέφτομαι τι είναι αυτό πρέπει να γίνει, για να είναι όλα τέλεια και να επανέλθουν οι ισορροπίες και τα χαμόγελα. Είναι κάτι που μόνο εσύ μπορείς να φτιάξεις, με τη δική σου φαντασία, με τη δική σου τη ψυχή.. Πρέπει όμως πάνω από όλα να το θέλεις πολύ, περισσότερο από το καθένα από εμάς.. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, να αισθανθείς το ίδιο, γιατί μόνο τότε η μαγεία, θα επιστρέψει, θα ζεστάνουν οι καρδιές μας, θα δούμε εκείνη τη λάμψη.. δίχως "βεγγαλικά" παρακαλώ πολύ..
Το στοιχείο σου είναι το νερό, είναι η θάλασσα, είναι το φεγγάρι και ο ήλιος ο πρωινός.. Ξέρεις εσύ.. Καλύτερα από όλους.. Δημιούργησε ξανά από την αρχή, φτιάξε εκείνο το μαγικό τοπίο, απλά με μια σκέψη και θα είμαστε όλοι εκεί, να πούμε αντίο σε αυτό το καλοκαίρι και να προσμένουμε με αγωνία εκείνες τις βραδιές του χειμώνα..

Έλα φτιάξε με, μπορείς, κάνε το θαύμα σου, τι μάγος είσαι εσύ? Καταπατώ τον εγωισμό μου, το πείσμα μου, τσαλαπατιέμαι ολόκληρη, όμως δε το βάζω κάτω, γιατί θέλω και πάλι θέλω, αυτό που και εσύ θέλεις, να είναι όλα super..!! Κάνε το δικό σου closer και ας είναι το αντίθετο .. I hope..!!

magicfariel