Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Κόλλημα με το καλημέρα, έτσι..??

Γεμίσαμε υπονοούμενα, χαμογελώ,
αλλά τα παίρνω κιόλας,
το καλημέρα το λέμε ακόμα και
στον εχθρό
και ας μη το εννοούμε ..

Θα μου φτιάξει το κέφι
μια κουβέντα σου
αρκεί να είναι αληθινή
ακόμα και το χαμόγελό σου
αυτό που βγαίνει μέσα απο τη ψυχή..

Αφού καλημέρα δε μου λες
σε ερωτώ πώς θα μου φτιάξεις το κέφι για πες??


Γιατί απο κάπου πρέπει να ξεκινήσεις,
το like σου δεν είναι αρκετό
μπορεί για εσένα να μιλώ, ίσως όμως και για κάποιο άλλο μωρό..

Γεμίσαμε συμπτώσεις και μπηχτές
όμως τίποτα δε περνά απαρατήρητο
απο τις δικές μου τις ματιές..

Έχεις φάει κόλλημα
γιατί δε σου βγαίνει με εμένα τόσο μέλι,
προτιμάς, τις πιο πικρές καταστάσεις
εκείνες που μας στέλνουν σε άλλες διαστάσεις..

χα χα .. επιμένω.. καλημέρα κύριε Έρωτα..

magicfariel