Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Μόνο Εγώ καίγομαι για Εσένα?

Κάθομαι και αναρωτιέμαι.. μόνο εγώ καίγομαι για εσένα?
Εσύ ψυχρά αδιάφορος, στυγνός εκτελεστής μοναχά για εμένα?

Είσαι ο τέλειος κρυψίνος, έχεις μάθει
όλες τις εφαρμογές
πουθενά δε σε βρίσκω, το κάνεις επίτηδες και φταις!

Με έχεις ξενερώσει, ήταν στο σχέδιο και αυτό
τόσο μακριά πρώτη φορά με έχεις διώξει
γιατί φοβάσαι τον έρωτά μου το τρελό!

Θα φύγω, θα χαθώ, να δω τι θα καταλάβεις
όχι έπαψα να σε κυνηγώ,
δική σου ιδέα ήταν
τώρα τρέξε να με προφτάσεις..!!

Μόνο εγώ σε σκέφτομαι, καίγομαι και τσουρφουλιέμαι
εσύ πάντα χαμένος και στο κόσμο σου ήσουν
με έχεις κάνει αληθινά και αναρωτιέμαι..

Αξίζεις την αγάπη μου, τον έρωτά μου, τη σημασία που σου δίνω?
ή είσαι και εσύ ακόμα ένα κάθαρμα, που πρέπει εγώ να επιμείνω?

Καίγομαι, αλλά θα δροσιστώ
μακριά σου θα φύγω
θα χαθώ στο μπλε ωκεανό..

magicfariel