Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ο Άντρας της Ζωής μου..


Βαρύς ο τίτλος, θέμα όμως μεγάλο!
Εκεί που νομίζω ότι τον βρίσκω, εκεί και τον χάνω..
Είχα την εντύπωση ότι
ήσουν εσύ όμως πάλι λάθος έκανα, η ιδέα μου ήταν πολύ χαζή!

Ο Άντρας που γουστάρω πρέπει να είναι δυναμικός να έχει θάρρος και να είναι τολμηρός!

Να μη φοβάται την αλήθεια να μου πει είτε είναι ωραία, είτε είναι σκληρή!

Ο Άντρας που με αποφεύγει, να πάει στο καλό να βρει μια άλλη γυναίκα, να κάνει και ένα χαζό μωρό..

Με τα μέτρια άλλο δε συμβιβάζομαι
θα φτάσω στα άκρα για ακόμη μια φορά
θα αλλάξω τη ζωή μου και ας κουράζομαι
η κορυφή ο στόχος μου και ας είναι κάπως μοναχικά!

Ο Άντρας της ζωής μου, θα ήθελα πολύ να ήσουν εσύ
η αλήθεια είναι άγνωστη κανείς δε ξέρει ποια είναι αυτή!
Χρειάζομαι βοήθεια και στήριξη μεγάλη
αλλά πάλι μόνη μου θα τη βγάλω την άκρη..
αφού εσύ δεν είσαι πουθενά και ούτε νοιάζεσαι αν περνώ καλά..

Ο Άντρας της Ζωής μου, υπάρχει κάπου εκεί έξω
τη πλάτη μου γυρνά και δε ξέρω πιο δρόμο να διαλέξω..

F’Ariel