Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Μαραζώνω μακριά σου..

Μαραζώνω μακριά σου,
στο έχω πει
τίποτα δε μου αρέσει
νιώθω σα
να μην είσαι καν εκεί..

Τα άφησα στη τύχη τα πράγματά τους
και δε παίζει με τίποτα εμείς οι δυο
να βρούμε κοινό σημείο
στο καλοκαίρι το φετινό..
έτσι δεν είναι μωρό..??

Εγώ εδώ, εσύ εκεί,
ξέρουμε ο ένας για τον άλλον
αλλά δε κάνεις κάτι
για να αλλάξει η τύχη αυτή..
και εγώ ξέμεινα απο ψυχή..

Μαραζώνω μακριά σου
έχω ανάγκη να σε δω
τα μάτια σου θέλω μόνο
και μετά μπορώ γλυκά να κοιμηθώ..

Η ενέργειά σου, με την ενέργεια μου
πρέπει να ανακατευθούν
να μοιράσουμε μαγεία ο ένας στον άλλον
τα μυαλά μας να αποτρελαθούν..

Σε χρειάζομαι, έχω ήδη μαραζώσει
ακόμα και η μουσική μου λέει ξύπνα
αλλά δε ξέρω, όλα στα έχω δώσει..

Τα επιτρεπτά, γιατί τα μη δε τα θες
νόμιζα θα σου άρεσαν
αλλά είσαι τύπος απο τα χθες..
μήπως είσαι και μεγάλος..??

Μωρό.. μαράζωσα.. καλά τα κατάφερες..

magicfariel