Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Σε Σκέφτομαι όμως Τίποτα δεν Αλλάζει..

Σε σκέφτομαι, συνεχώς και διαρκώς
όμως ποτέ τίποτα δεν αλλάζει
σε βρίσκω μπροστά μου συνεχώς
η χαρά όμως
όχι απο πουθενά δε πηγάζει..

Είμαι ερωτευμένη μαζί σου
θέλω να σε ξεχάσω και δε μπορώ
Σου φωνάζω να με βάλεις μέσα στη ζωή σου
και εσύ με διώχνεις, όμως απορώ..

Γιατί με θες εκεί απίκο
αφού δε σε ενδιαφέρω ούτε καν
με θες για καβάντζα, για όταν γεράσεις
τι έρωτα τότε θα προλάβεις να μου κάνεις...
γιατί δε μου λες γεια χαραντάν..??

Είσαι μέσα στο μυαλό μου
τριγυρνάς ανενόχλητος θαρρώ
κάτι μου λες όμως χρυσό μου
δεν έχω δορυφόρο και δε πιάνω σήμα καλό..

Εσύ γιατί με σκέφτεσαι
αφού τίποτα δε κάνεις
με παρατηρείς με προσοχή
άλλα ποτέ σου δε με φτάνεις..

Σε σκέφτομαι.. πολύ.. Κάτι έχει αλλάξει..
Αυτή τη φορά είσαι και εσύ εκεί
και ψάχνεις τρόπο..
πρέπει να γίνει αυτή η φάση..

Βιάσου... καίγομαι..

magicfariel