Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Θέλω να σε νιώσω "μέσα" μου..

Ω Άτακτο Αγόρι, μη σκέφτεσαι πονηρά
άλλο εννοούσα,
αλλά μου βγήκε κάπως
διαφορετικά!

Θέλω και πάλι θέλω, να σε νιώσω μέσα μου ξανά
αλλά όχι μωράκι μου δε το λέω μόνο, πονηρά..

Πειράγματα σου κάνω
παίζω με το δικό σου το μυαλό
θέλω να σε αποτρελάνω
στο δικό σου κόσμο να χαθώ..

Κάτι συνέβη σήμερα, πολύ στα ξαφνικά
εμφανίστηκαν τα μάτια σου από το πουθενά!





Αυτό που σκέφτηκες είναι το σωστό
βιάσου μη χάνεις άλλο χρόνο
κάνε αυτό που χρόνια τώρα, καρτερώ..!!

Δώσε μου την αγάπη σου την αληθινή
έλα παρέα να λάμψουμε σε τούτη τη ζωή..

Θέλω να σε νιώσω μέσα μου εκεί βαθιά στα σωθικά
ναι είσαι εσύ το πάθος μου ο έρωτάς μου, η δική μου η γωνιά..

Και εδώ τελειώνω.. για απόψε..

Καληνύχτα κύριε Έρωτα.. ❤


magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos