Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Αιώνιοι Ανταγωνιστές..!!


Πώς γίνεται οι Άντρες που συναναστρέφομαι,
να ζηλεύουν ο ένας τον άλλον?
Πάντα ωραία να
μου συμπεριφέρονται
και να είναι συνήθως απο πάνω??
Όχι απο εμένα φυσικά αλλά αναμεταξύ τους!
Να βγάζουν μονομιάς τα σπαθιά
και τα μίση να φουντώνουν μέσα στη ψυχή τους!

Φίλοι, εραστές, όλοι είναι ένα
αναρωτιέμαι ειλικρινά
τι βρίσκουνε σε εμένα..??

Αιώνιοι Ανταγωνιστές
ποιος είναι ο καλύτερός μου φίλος
ποιος θα είναι ο εραστής
και όλα στη ζωή μου είναι ένας μύλος..!!

Όσα χρόνια και αν περάσουν
το συναίσθημα πάντα θα είναι το ίδιο
και εγώ κάπου να γελώ
γιατί ειλικρινά το βρίσκω πολύ αστείο!

Ο καθένας έχει το τίτλο του
και τη σειρά του
τη πρωτιά όμως ακόμα τη κρατώ
ανήκει αποκλειστικά σε εμένα
και θα τη μοιράζω όποτε θέλω εγώ
σε αυτούς που με αγαπούν
που έχουν καρδιά μαλαματένια..

Αιώνιοι Ανταγωνιστές
και ειλικρινά απορώ τι βλέπουνε σε εμένα..

magicfariel