Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Το πήρες αυτό που ήθελες, έτσι..??

Τι να πω, τι να πω
τόσες μέρες σε είχα μέσα στο μυαλό
με βασάνιζε η
σκέψη σου πολύ
κάτι ήθελες, η αύρα σου ήταν έντονη!

Ακόμα με μαγεύεις, με παρακινείς
το μυαλό μου όλο τρελαίνεις
και το ξέρω, με παρακολουθείς!

Ήθελες μερικές λεξούλες έτσι λίγο μαγικές βουτηγμένες μες στο νάζι
σα να μην έγινε τίποτα εχθές..


Το χατίρι σου το έκανα
σου έδειξα ότι ακόμα σε αγαπώ
τις λεξούλες μου τις έστειλα
με ένα τρόπο πολύ μαγικό..

Ένα φάντασμα μου έπιασε το χέρι
κάποιος μου κατεύθυνε το μυαλό
δε ξέρω η μοίρα τι θα μου φέρει
με εσένα που έμπλεξα το τρελό!

Εντάξει? Το πήρες αυτό που ήθελες?
Νιώθεις καλύτερα τώρα?
Να ξέρεις και εγώ σε παρακολουθώ
και ας περνούν οι μέρες και τα χρόνια..

Εμένα θα μου δώσεις κάτι?
να χατιράκι ας πούμε
Γίνε και εσύ λίγο γλυκάκι
και βγάλε κάτι να σε δούμε..

magicfariel