Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Η Δημόσια Εικόνα Σου..

Όλοι ζούμε για ένα image, άλλοι το εξασκούν ως επάγγελμα. Δημόσιες Σχέσεις. Πόσο μου αρέσει. Αυτό ήθελα να κάνω απο μικρή, όμως τα χρόνια εκείνα, δε το ήξεραν καν!! Ανεξήγητη η
ζωή μου απο όλες τις απόψεις..

Μωρό, φτιάξε την εικόνα σου! Τα έχεις ρημάξει όλα! Δε ξέρω πως να σου το πω! Δε θέλω να επικοινωνήσω μαζί σου, δε θέλω να σε ζαλίζω με τις τρελές τις ιδέες μου, όμως σε παρακολουθώ, στο έχω ξανά πει.. και όχι δε μου αρέσει αυτό που βλέπω..

Ότι έφτιαξες μέσα στο χειμώνα, το τσάκισες! Τόσο απλά! Ξέρω φταίει ο Κρόνος στο Σκορπιό! Σε έχει τσακίσει μωρό μου, χρόνια τώρα, αλλά αφού ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, γιατί δε το κάνεις?

Δημόσιες σχέσεις, με όλο το κόσμο, παντού, με κάθε τρόπο.. Πού είσαι??

Ο εγωισμός σου τσακίζει κόκαλα, το πείσμα σου τρελαίνει κόσμο, τα νεύρα σου και η αντίληψή σου η καταστροφή η ίδια..

Έχεις σκεφτεί τι θέλεις απο τη ζωή σου, απο εδώ και στο εξής..??

Είχες διαμάντια μέσα στα χέρια σου και τα σκόρπισες, δε ξέρω το γιατί. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος..

Θες και εσύ, αυτό που είδαμε, το είχες και το πέταξες, ακόμα δεν έχω καταλάβει το γιατί..


Φτιάξε τη Δημόσια εικόνα σου,  βρες το τρόπο..

Νιώσε λίγο το καλό μέσα στη ψυχή σου και ξέχνα για λίγο το χρήμα.. Έχεις απο αυτά δε σου λείπουν..

Αγάπησε.. ξανά.. μπορείς..

magicfariel