Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Όλες οι απορίες μου μαζί..

Τις έχω και είναι μπόλικες
ψάχνω την αλήθεια για να βρω
ουτε η καφετζού
δε ξέρει
το μέλλον μου πιο θα είναι αυτό!

Το ψάχνω απο εδώ, το ψάχνω απο εκεί
γράφω λόγια αγάπης
μπας και τη ψυχή μου δεις..
και αποφασίσεις να'ρθεις να με βρεις..

Όλο απορίες έχω, ναι το ξέρω
ησυχία δεν έχω καμιά
προσπαθώ κοντά μου να σε φέρω
για να σε αγαπήσω ξανά και ξανά..


Ναι η αγάπη και το μίσος κάνουν σίγουρα παρέα
θέλω πολύ να σε συναντήσω
να σου πω την αλήθεια μια μέρα!

Ακόμα και την αγακαλιά σου αποζητώ
πόσο μάλλον τα φιλιά σου
να σε τρομάξω με τίποτα δε θέλω
τρελαίνομαι για μια μόνο ματιά σου..

Ναι είναι οι απορίες μου στο κόσμο αυτό
αφού δε ξέρω πώς εσένα να χειριστώ..
Δύσκολη περίπτωση απο όπου και αν σε πιάσω
δε φεύγω έτσι εύκολα..
θέλω δικό μου να σε κάνω..

magicfariel