Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Φιλενάδα .. μου άναψες φωτιές..

Τις δίνω τις συμβουλές η κάργια,
αλλά για εμένα γρι..
σε άλλους μπορεί να
λύνω τα "κακά τα μάγια"
στη περίπτωσή μου δε βλέπω προκοπή!

Τι με ρωτάς βρε φιλενάδα να σου πω
όταν στο ίδιο καζάνι βράζω και εγώ?

Εκεί που λέω δεν υπάρχει φως
σκας μύτη εσύ και μου αλλάζεις καθεστώς!

Έτσι είμαστε εμείς οι γυναίκες
δίνουμε η μια στην άλλη συμβουλές
όμως όταν αφορά τον εαυτό μας
κάνουμε και πολύ τις τρελές..

Να σου πω και να μου πεις
να γελάσουμε  παρέα
όμως από όπου και αν το δεις
θα κλάψουμε μια μέρα..

Τι, συμβουλές να δώσω
όταν είμαστε το ίδιο
όμως υπάρχουν διαφορές..
εγώ χρυσή μου δε βλέπω κανέναν ήλιο..

Εσύ αγαπητή μου είσαι ελεύθερη για να διαλέξεις
να παίξεις μπάλα όπου και όποτε θες
Εγώ κρέμομαι απο τις λέξεις
απο εποχές ξεθωριασμένες και θαμπές..

Εμένα ποιος θα με συμβουλέψει..??
Ποιος την αλήθεια θα μου πει??

Α βρε φιλενάδα μου άναψες φωτιές..

magicfariel