Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Όταν είμαι Θυμωμένη..

Όταν είμαι θυμωμένη παραμιλώ
κλείνομαι στον εαυτό μου
και δε θέλω άνθρωπο να δω..

Εκεί που
χαμογελώ και ξεχνιέμαι
εκεί μουτρώνω και αναρωτιέμαι..
Γιατί τόσο βασάνι βρε αδερφέ
τι είναι αυτό που έχω κάνει
κανείς δε μπορεί να μου διαβάσει ούτε το καφέ..

Με τους μάγους που πάω και μπλέκω
δύσκολα τώρα πια τα καταφέρνω
η ενέργειά τους εναντίον της δικής μου
κάτι παράξενο συμβαίνει στη ζωή μου..

Είμαι ακόμα πολύ θυμωμένη
να ξεχάσω δε μπορώ
βλέπω και τη στάση που κρατάς, σα μαγεμένη
και αναρωτιέμαι αν αξίζει ακόμα να ασχοληθώ..

Όταν είμαι θυμωμένη
πεισμώνω ακόμα πιο πολύ
μπορεί να κλαίω, αλλά είμαι και εγώ κακό παιδί
σα και εσένα μωρό μου,
μη ξαφνιάζεσαι έτσι είσαι και εσύ..

Όταν είμαι θυμωμένη
αποζητώ κάτι γλυκό και τρυφερό
όμως απο εσένα δυστυχώς,
παίρνω το τρίτο και το μακρύτερο..

Αααα όταν είμαι θυμωμένη
λέω και κακές λεξούλες..

magicfariel