Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Η Αλήθεια πάντα Τρομάζει..!!

Σκέφτομαι.. μέρες τώρα.. Είμαι αυτή που είμαι. Δεν αλλάζω, για κανέναν και για τίποτα! Κύριε Έρωτα, έχω
προσωπικότητα, χαρακτήρα, μυαλό! Όχι δε θα μπω στο ίδιο τσουβάλι με τις άλλες. Πάντα θα ξεχωρίζω! Γιατί σημασία δεν έχει τι θα πετύχω. Ποιος θα νικήσει. Ποιος θα πάρει αυτό που θέλει. Σημασία έχει η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός.


Μπορεί να μη λάβω ποτέ αυτά που ποθώ, όμως θα έχω το κεφάλι ψιλά, γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται! Τόσο απλά!

Η αλήθεια, η δική μου η αλήθεια, σε τρομάζει κύριε Έρωτα. Σε αναστατώνει, σου προκαλεί χάος, σε ταρακουνά. Δε το περίμενες ποτέ αυτό από εμένα, αλλά δε πειράζει, τα απρόβλεπτα είναι και τα καλύτερα.
Με αποφεύγεις, είμαι σίγουρη τώρα πια, γιατί ξέρεις, ότι κάτι έχει αλλάξει. Τίποτα δεν είναι το ίδιο. Next Level, έτσι το λέω εγώ. Θέλει κότσια, ψυχή, τόλμη, ακούγονται δύσκολα, αλλά η καρδιά, έχει τον τρόπο της. Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Όλα παίζουν και τίποτα..

Τρομάζεις, γιατί? Βλέπεις κάτι πρωτόγνωρο? Βλέπεις μήπως τον εαυτό σου? Σου ξυπνάω ένα πάθος, κάπως παράξενο? Εκδηλώσου, εκφράσου ελεύθερα, μίλησέ μου. Κρύβεις αλήθειες, μυστήριο, σκέψεις, αλλά για πόσο.. ?

Πάντα θα μιλώ με ειλικρίνεια. Το ψέμα δε μου αρέσει. Το περιφρονώ, γιατί φέρνει πάντα το κακό! Η αλήθεια φανερώνει, ξεσκεπάζει, άλλες φορές πληγώνει και άλλες απλά φέρνει τη χαρά, την αγάπη, την ευτυχία.
Φύγε πιο μακριά, κρύψου περισσότερο, παίξε με τα άλλα θύματά σου, δικαίωμά σου, όμως αποδέξου την αλήθεια μια φορά, κοίταξέ με στα μάτια, μίλησέ μου. Φοβάμαι, όμως όχι σα και εσένα.. Είμαι θαρραλέα και αποφασισμένη! Ξέρω τι θέλω.. Εσένα κύριε Έρωτα, μόνο εσένα..

F’Ariel