Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Δείξε μου, για να σου Δείξω..!

Και είναι μεσημέρι και σκέφτομαι, πού να κρύβεται η αληθινή η ευτυχία..
Στα λεφτά? Στην αγάπη? Στη φιλία?

Πάνω κάτω όλοι έχουμε λίγο απο όλα, άρα υπάρχει ήδη
μια δόση ευτυχίας. Όμως ζητάμε κάτι παραπάνω. Γιατί ποτέ δεν είμαστε ικανοποιημένοι με αυτά που έχουμε, θέλουμε όλο και περισσότερα.

Σκέφτομαι, είναι λίγο πριν φάω και αποκοιμηθώ.. Μαζεύτηκαν και σύννεφα έξω, ένα καλοκαιρινό μπουρίνι, θα ήταν μεγάλη λατρεία.. Το πως μυρίζει η γη όλη, είναι μαγικό και ανεπανάληπτο..

Θέλω να πω, οτι ψάχνω να βρω την αιτία που νιώθω έτσι.. Δε μου λείπει κάτι, όμως υπάρχει το απόλυτο κενό.. Δε θα κρυφτώ, ούτε θα το παίξω, δε βρίσκω το λόγο άλλωστε..

Εκεί που είμαι μια χαρά και χαμογελώ, εκεί σκοτεινιάζει το σύμπαν μου και αναστενάζω..

Διχασμένη, μοιρασμένη, προβληματισμένη και ανικανοποίητη..

Ναι η αλήθεια είναι οτι θέλω περισσότερα, όμως οτι περνάει απο το χέρι μου θα το κάνω, ιδιαίτερα με θέματα που με αφορούν άμεσα... Έχω μάθει να μην εξαρτώμαι απο τους άλλους, τουλάχιστον σε για οικονομικά ζητήματα..

Όμως σε θέματα ερωτικά, δε μπορώ να κάνω κάτι.. Το παιχνίδι αυτό θέλει δυο! Για αυτό θα επανέλθω σε αυτό που με βασανίζει, μου τρώει τα σωθικά, με καίει κάθε μέρα και λεπτό και ρωτώ, γιατί ??? Γιατί τώρα? Γιατί όχι τότε? Γιατί..??

Και ξέρω την απάντηση και τρομάζω, πιο πολύ!

Γιατί τώρα πρέπει να σου δείξω για πιο πράγμα είσαι αληθινά γεννημένος και εσύ να μου δείξεις, για πιο λόγο ανασαίνω.. Δείξε μου, για να σου δείξω, τόσο απλά..

Γιατί εγώ είμαι αυτή που σε ξυπνάει, σε ταρακουνάει, σε αναστατώνει και σου προκαλεί εκείνο το χάος, που τόσο το λατρεύεις.. Είδες, έχουμε κοινά..!!
Γιατί εγώ είμαι αυτή που σε στηρίζω και θα σε στηρίζω, ότι αποφάσεις και αν πάρεις, άσχετα αν εγκρίνω ή όχι! Άλλωστε ποτέ δε μου έπεφτε και ο λόγος..

Σκέψου, μήπως είμαι η μαγική σου νεράιδα? Γιατί τρομάζεις? Το χάδι μου κάθε βράδυ δε το νιώθεις? Σου μοιράζω τύχη, όση μπορώ και έχω, γιατί ακόμα και στο να λαμβάνεις, είσαι μια δύσκολη περίπτωση..

Δείξε μου, τη μαγεία σου, για να σου δείξω τη δική μου, γιατί μωρό μου, αυτό που νιώθουμε, δεν υπάρχει πουθενά.. Ψάξε, ζήσε, εξερεύνησε, φτάσε στην άλλη άκρη της γης, η ματιά σου και η ματιά μου,  βγάζουν σπίθες, φλόγες, μυστήριο, έρωτα, πίστεψέ το.. δεν υπάρχει άλλος δρόμος..

Δείξε μου, για να σου δείξω, το κόσμο όλο..

magicfariel