Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Good Morning and Goodbye..!!!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά!

Ω ναι με πλάκωσαν το πάπλωμα, οι κουβέρτες και τα όνειρα και πάει χάθηκε ο χρόνος ξανά..

Βασικά μετά τη ταινία που είχε εχθές
ήταν σίγουρο πως θα έβλεπα εφιάλτες, βέβαια, δεν είδα να δολοφονώ το σύζυγό μου, ούτε κάποιον άλλον φυσικά, αλλά τη πίκρα την έφαγα, ξανά και ξανά και έχει και αυτή την ερμηνεία της..

Μορφέα μου, γλυκέ μου, είδα όνειρο! Άγχος και πάλι άγχος, αγωνία και πάλι αγωνία..

Ήρθε ο κύριος ο γνωστός - άγνωστος στο σπίτι μου, μπήκε μέσα και εξαφανίστηκε.. Μα πως είναι δυνατόν; Μέσα στο δικό μου σπίτι;;;

Γιατί εφιάλτης;; Ήθελα να τον δω, να του μιλήσω, να τον κοιτάξω μέσα στα μάτια, να μάθω την αλήθεια, αλλά εκείνος πάλι κρύφτηκε, με απέφυγε, έκανε πως δεν ήμουν εκεί..

Σύμπαν μου κάνεις πλάκα, έτσι;;; Όχι και μέσα στο σπίτι μου...!!!

Δάσκαλε του ονείρου, εξήγησέ μου τι εννοεί ο ποιητής;;; Σηκώνω τα χέρια ψιλά!!!

Ζώδια;;; Μετά απο τέτοιο όνειρο;; Μπα..

Στο άγνωστο εγώ.. στο άγνωστο και εσείς...

Φιλάκια..

magicfariel