Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Το σύμπαν μας τα είπε όλα..!!!

Δεν άφησε και τίποτα εχθές..
ήξερα πως αστρολογικά το ΣΚ ήταν χάλια
όμως δε περίμενα να πάρω μέρος σ'αυτό..
σύμπαν που είσαι.. για πες, για πες..

Παρά λίγο να
καεί η φωλίτσα μου
να χαθεί μια ζωή
θα μπορούσε να ήταν η δική μου
ίσως όμως και μιας άλλης ψυχής..

Ήμουν έτοιμη να επαναστατήσω
να κάνω την ανατροπή
όμως το σύμπαν μου τα είπε,
ήταν σημάδι, να κάνω πίσω .. θα παραμείνω εκεί..

Το σύμπαν μας τα είπε όλα
μας άναψε φωτιές
όμως μετά απο αυτή τη μπόρα
αλλάζω τη ζωή μου, ξεχνώ το χθες..

Θα μείνω εκεί που με αγαπάνε
θα δώσω ευκαιρία τρελή
γιατί είναι οι μόνοι που θυμάμαι
είναι δίπλα μου και είναι πάντα εκεί..

Και αν τρελαθώ ξανά,
θα φταίει το σύμπαν
προς το παρόν άλλα μου λέει ο ποιητής
τη καρδιά μου θα ζεστάνω
και όχι δε θα γίνω ο Κόναν ο εξολοθρευτής..

Σύμπαν κρύβεις και άλλες εκπλήξεις τέτοιου τύπου;;;
Να προφυλαχτώ;;
Νομίζω άλλο δε σε φοβάμαι..
Και όχι ακόμα δε θα φύγω, ούτε θα χαθώ..

magicfariel