Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ο άντρας που θα του παραδοθώ ολοκληρωτικά..!

Είναι εκείνος που θα μου μαγέψει το μυαλό ουσιαστικά!

Το παρουσιαστικό δεν είχε ποτέ ιδιαίτερη σημασία, τα μοντέλα άλλωστε ποτέ δε μου άρεσαν και τόσο. Το σώμα μου αρέσει να είναι γεροδεμένο, σφιχτό, όμως και η κοιλίτσα έχει τη γοητεία της. Το μυστικό στην όλη ιστορία είναι το βλέμμα του. Από εκεί ξεκινούν όλα και εκεί καταλήγουν.. Τίποτα άλλο..

Δεν έχει σημασία αν είμαι παντρεμένη ή όχι, αλλά το πώς νιώθω! Και ακόμα δεν έχω βρει τον άντρα των ονείρων μου. Είχα την εντύπωση, αλλά ως συνήθως έπεσα έξω, γιατί αν τον είχα βρει, δε θα ήμουν εδώ παρέα μαζί σας, να παίζω με τις λέξεις.. Σωστά;
Θα αδιαφορήσω για το θέμα αυτό, άλλωστε αν τον είχα βρει θα φρόντιζα να έκανα και το παιδί του. Αλλά προς το παρόν, το κρατώ αυτό το θεϊκό το δώρο, για τον έναν και το μοναδικό, που μπορεί να βρεθεί, μπορεί και όχι.. Θα τα παίξω όλα για όλα και ας μη γίνω ποτέ μάνα.. Τουλάχιστον θα είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου!

Ως Ταυρίνα ναι είμαι πιστή και πολύ αληθινή. Το θέατρο δε μου αρέσει και δε το σηκώνει και το πετσί μου. Βγάζω σπυριά που λένε. Όμως είμαι ανασφαλής. Τόσο πολύ που φοβάμαι ακόμα και τη σκιά μου. Συνεπώς αποζητώ την ασφάλεια, τη γαλήνη, το γλυκό ξημέρωμα. Το οικονομικό παίζει σημαντικό ρόλο, όμως ακόμα περισσότερο παίζει η καλή και η σωστή η διαχείριση.
Μου αρέσει να εργάζομαι, να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη, να στηρίζομαι στα πόδια μου, αλλά θέλω κατά βάθος να γνωρίζω, πως αν κάτι πάει στραβά, κάτι συμβεί απρόβλεπτο, ο άνθρωπός μου θα με αγκαλιάσει και θα μου πει να μην ανησυχώ. Και να το εννοεί.. Όχι να ψάχνουμε αυτά που δεν υπάρχουν.. Δε το μπορώ αυτό..

Τον άντρα στο μυαλό μου, τον θέλω άντρα! Ο κουβαλητής του σπιτιού, ο αρχηγός, ο αφέντης, ο εραστής, το αιώνιο άτακτο παιδί. Όμως θέλω εκείνος να κρατάει τα μπόσικα, με τρόπο διακριτικό, ευγενικό και ας πέφτει και το χαστουκάκι πού και πού.. χα χα .. βιτσιόζα γυναίκα.. τι να πω!
Μου αρέσει να είναι δημιουργικός, εφευρετικός, έξυπνος, δραστήριος και συνεχώς να το ψάχνει.. Έτσι με παρασύρει και μεταμορφώνομαι σε μια άλλη γυναίκα.. Ακόμα πιο δυνατή, ακόμα πιο έξυπνη, με χιλιάδες ενδιαφέροντα. Με ξυπνάει.. Γουστάρω..

Τα υποκοριστικά τύπου μωράκι μου, αγάπη μου και τέτοια δε μου αρέσουν. Θέλω να με φωνάζει με το όνομά μου. Τρελαίνομαι. Μου δίνει σημασία! Ξέρει ποια είμαι! Τα πολλά λόγια δε τα γουστάρω με τίποτα. Μια ματιά, χίλιες λέξεις! Απαραίτητη επικοινωνία, περισσότερες πράξεις αγάπης.. Όμως μου αρέσουν και τα δύσκολα. Δε τα θέλω όλα στο πιάτο. Θέλω σασπένς, μυστήριο, περιέργεια. Η φαντασία πρέπει να καλπάζει στη κάθε του ματιά. Να θέλω να μου κάνει έρωτα, οπουδήποτε, όποια στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το γραφείο. Γιατί και το μυαλό ξέρει πολύ καλά να παίζει.. Κατέληξα πάλι στο μυαλό.. Ναι εκεί κρύβεται όλο το μυστικό..

Το μυαλό παίζει σε όλες τις κλίμακες. Δεν υπάρχουν νόμοι, απαγορευτικά, ηθικά ή ανήθικα. Εκεί μέσα.. σε αυτό που κρύβεις εσύ και εγώ.. υπάρχουμε εμείς.. απόλαυσέ το.. και ας μην είναι σαρκικό.. Και όταν βρεθείς εσύ.. ο άντρας που θα έχει όλα όσα ανέφερα.. τότε θα σου παραδοθώ ολοκληρωτικά και σε αυτή τη ζωή και στην άλλη και σε όσες έρθουν.. 


magicfariel