Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Τα Ζώδια σήμερα 18/02/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Χιονίζει εδώ στα βόρεια, ξύπνησα και βρήκα το τοπίο λευκό. Όχι τίποτα το σπουδαίο, όμως από ρομαντικής άποψης, ότι το καλύτερο. Κρύο και πάλι κρύο. Όχι μόνο κλιματολογικά, αλλά και
συναισθηματικά συγχρόνως! Τόση μοναξιά έχω να βιώσω χρόνια μπορώ να πω, νόμιζα πως θα μου άρεσε, πως θα άδειαζε το κεφάλι μου, πως θα έβρισκα τις λύσεις που αποζητούσα, όμως μονάχη μου και δίχως σπρώξιμο, δε κάνω γρι. Ταυρίνα με όλη τη σημασία της λέξης μπορώ να πω, αφού βασικά τα έχω πάρει στο κρανίο με τον εαυτό μου, με τη κατάσταση, με κάποιες ψυχές, αφού όλα είναι στάσιμα και αδιάφορα μπορώ να προσθέσω επίσης!

Ζήτησα από το Φλεβάρη να είναι ευγενικός μαζί μου και εκείνος μου έχωσε μια μπάτσα, έτσι ξαφνικά, βρέθηκα εκτός σπιτιού, στη μαμά μου 2η βδομάδα τώρα, χωρίς ρούχα, αφού όλα ζέχνουν κάπνα και βρίσκονται στο καθαριστήριο φυσικά, δίχως άντρα, που μπορώ να πω πως τον αγαπώ λίγο περισσότερο και τον εκτιμώ ακόμα πιο πολύ και δίχως το μωρό μου, το σκυλάκι μου το φουντωτό, που υπερλατρεύω! Χα χα . .ξέρω τι σκέφτεστε.. κακά ξωτικά..

Τι θέλω να κάνω στη πραγματικότητα; Να σπάσω το κινητό μου! Να το κάνω χίλια κομμάτια. Να πιάσω και ένα σφυρί και να το κάνω θρύψαλα! Από την άλλη θέλω να χώσω μπουκέτο στον υπολογιστή μου. Κολλάει, είναι αργός και το μυαλό μου κάνει ράλι που λέμε, συνεπώς δε συμβαδίζουμε και τρελαίνομαι!!! Μήπως έχω νεύρα πολλά;;; Μήπως..;;;

Καλή συνέχεια σε όλους!

Κριός
Μια ευκαιρία θα σας παρουσιαστεί με πολύ παράξενο τρόπο. Ανοίξτε τα ματάκια σας και τα αυτάκια και δώστε προσοχή γιατί θα σας προσπεράσει με πολύ γοργό ρυθμό!

Ταύρος
Μέρα που επιβάλλεται να κάνετε κάτι που επιθυμείτε πολύ και ας μη συμφωνήσει κανείς με εσάς. Το θέμα είναι να ξεδώσετε και να νιώσετε εσείς όμορφα. Όχι οι άλλοι!

Δίδυμος
Σήμερα το πρόγραμμά σας θα έρθει τούμπα. Άλλα κανονίζετε, αλλού θα βρεθείτε να το περιμένετε. Συναντήσεις απρόβλεπτες θα σας αναστατώσουν ευχάριστα.

Καρκίνος
Μπορεί να θέλετε κάτι πάρα πολύ, όμως αν έχετε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να το πετύχετε, θα πρέπει να κάνετε πίσω και προσμένετε υπομονετικά τα αποτελέσματα.

Λέων
Ερωτική ημέρα, πολύ! Αφιερώστε χρόνο στο ταίρι σας και κάντε διάφορα εκεί μαγικά για να το γοητέψετε. Όμως μη τα δώσετε όλα μια και έξω. Να το παίξετε και ζόρικοι.

Παρθένος
Πω πω σκοτάδια. Σήμερα κάτι θα σας κάνουν, που θα γίνετε πάλι καχύποπτοι πολύ και εντάσεις θα προκύψουν ξαφνικά. Προσπαθήστε να καταλάβετε τι κρύβεται από πίσω.

Ζυγός
Λίγο η ημέρα, λίγο το κρύο του χειμώνα, δε σας βλέπω να πηγαίνετε δουλειά σήμερα. Κάντε κοπάνα που λέμε και απολαύστε την ημέρα σας διαφορετικά. Δε χάλασε και ο κόσμος.

Σκορπιός
Το ξέρουμε πως είστε δυναμικοί και ικανοί, όμως ασχοληθείτε με τις δουλειές σας και μόνο και αφήστε τους άλλους να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα. Σειρά τους, δε λέτε;

Τοξότης
Αν έχετε εκκρεμότητες, οργανωθείτε και ξεκινήστε από νωρίς το πρωί. Κανείς δε θα σας βοηθήσει, κανείς δε θα πει τη καλή τη κουβέντα. Στηριχτείτε στις δυνάμεις σας.

Αιγόκερως
Ξυπνάει ο αρχηγός από μέσα σας, θέλετε κατά κάποιο τρόπο όλοι να σας ενημερώνουν για τα πάντα και η δική σας η κουβέντα να είναι η τελευταία. Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο..

Υδροχόος
Μέρα που θα κάνετε δημόσιες σχέσεις και όχι μόνο. Κάπου θα σας καλέσουν, σε κάτι πολύ ιδιαίτερο, θα πάτε και κάτι καλό θα συμβεί εκεί. Χαμογελάστε είστε όμορφοι!

Ιχθύες
Συμβαίνουν διάφορα στη ζωή σας και εσείς είστε απλά θεατές. Τα μάτια σας ορθάνοιχτα γιατί πρέπει να κρατήσετε τα μπόσικα γιατί παίζει να σας εξαπατήσουν.

magicfariel@gmail.com