Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Ιχθύες, ο ψυχάκιας της παρέας, by F’Ariel!

Ξωτικά μου, ξέρω πάω από ζώδιο σε ζώδιο με τη πιο ανώμαλη σειρά, αλλά όταν οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι
κρέμονται από τα λόγια μου, πως μπορώ να τους το αρνηθώ; Πέρα όμως από αυτό, πρέπει να μου βγάζει και κάτι το ζώδιο, αλλιώς η συνταγή δε πετυχαίνει, σωστά;

Η καλύτερή μου φίλη, είναι Ιχθύες! Οι καλύτερες οι αναμνήσεις της ζωής μου, παρέα μαζί της, ξέρει τα πιο ένοχα μυστικά μου και ναι κοιμάμαι ήσυχη! Τη λατρεύω, τη θεωρώ αδερφή μου πλέον μετά από τόσα χρόνια και κάθε φορά που τη συναντώ, είναι σα να μη πέρασε μια μέρα..
Συνεπώς, οι αδελφές ψυχές μου είναι ένας Ζυγός και μια Ιχθύες! Πώς γίνεται αυτό; Να μου το εξηγήσει κάποιος;;; Αλλά φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή αυτή.


Τι να πω και τι να αφήσω; Γνωρίζω και τον αρσενικό Ιχθύ και τη θηλυκιά, απέξω και ανακατωτά. Και ναι επιμένω, είναι οι ψυχάκηδες της παρέας! Όμως και αξιολάτρευτοι συγχρόνως..

Λοιπόν ξωτικούλια μου ξεκινάω το αστρολογικό το ταξίδι και ελπίζω να μην ανάψω φωτιές..

Ας αναφερθώ στην εμφάνιση του Ιχθύ. Κοινό χαρακτηριστικό και για τους άντρες και για τις γυναίκες τα μάτια τους. Είναι έντονα πολύ και υγρά. Στρογγυλό πρόσωπο, με χαμηλό μέτωπο με πλατιά ζυγωματικά. Τα μάτια τους είναι το πιο παράξενο σημείο του σώματός τους. Μιλώ στο πληθυντικό γιατί αναφέρομαι και στα δυο φύλα!
Αλλάζουν διάθεση στο λεπτό και είναι εντελώς αψυχολόγητα! Και χαμελαίων παρακαλώ πολύ! Να γιατί τους αρέσουν και οι σαύρες! Έχουν κοινά.. χα χα χα !!!

Και το κουφό τώρα, πως ο Ιχθύες, είναι ένα από τα πιο θηλυκά ζώδια και τι σημαίνει αυτό; Οι γυναίκες, είναι όμορφες, γοητευτικές, φαντασμένες, με το αιώνιο το βλέμμα εκείνης που ονειρεύεται κάθε μέρα, όλη μέρα. Οι άντρες τώρα πώς να σας το πω.. Δίνετε λανθασμένη εντύπωση.. Για αυτό και κάνετε πολύ καλή παρέα με τις γυναίκες. Όμως είστε και πονηροί. Έχετε βρει τον τρόπο να είστε μέσα στο μέλι. Όμως προσέξτε το γιατί ο άντρας είναι άντρας και πρέπει να το δείχνει.. Με πιάνετε τώρα, σωστά;;; Τι να πω.. τα άστρα τα λένε..

Σε θέματα υγείας, τονίζω πως, ο Ιχθύες είναι κατά φαντασία ασθενής. Είναι άρρωστος στο μυαλό και συνέχεια πιστεύει πως έχει διάφορα. Κρύβει τόση μαγική ενέργεια μέσα του, ως ζώδιο, που μπορεί να γεμίσει με σπυριά παντού, μόνο που θα το πιστέψει. Ανεξήγητο και αυτό..

Πάμε στο θέμα φαντασία! Το αγαπημένο του Ιχθύ. Ζει μέσα σε ένα κόσμο φανταστικό, στο δικό του κόσμο και δε τον ξυπνάει κανείς. Είναι ο καλλιτέχνης της παρέας. Δημιουργικό ζώδιο όσο δε φτάνει. Λατρεύει τη μουσική, το χορό, τη ποίηση, τη ζωγραφική και φυσικά γίνεται ο πιο τέλειος ηθοποιός. Λαμόγιο εν ολίγοις μεγάλο, γιατί όλα αυτά τα επαγγέλματα είναι για τους τεμπέληδες που τρέφονται με τη σκέψη του πλούτου.. Δυστυχώς! Βέβαια δε τους ενδιαφέρει το χρήμα τόσο, όσο το έργο τους να είναι καταπληκτικό. Είναι σε άλλο κόσμο λέμε..
Αν υπάρχει το χρήμα φυσικά, θα το σπαταλήσουν οπουδήποτε γιατί παρασύρονται εύκολα.. Είναι φευγάτο ζώδιο και για αυτό έχει και αμαρτωλές κάπως προτιμήσεις. Δηλαδή το αλκοόλ και τα ναρκωτικά είναι μέσα στη ζωή του, είτε ασχολείται με το θέμα είτε όχι. Αλλά ο πειρασμός και πάλι μεγάλος.. Κακά παιδιά θα σας μαλώσω!

Και τελειώνω με τους Φόβους του Ιχθύ! Φοβάται και τη σκιά του την ίδια. Είναι τόσο πολύ ευαίσθητο ζώδιο, που δημιουργεί φοβίες από το πουθενά, πλάθει ιστορίες για αγρίους, φέρνει τη καταστροφή. Μπορεί κάτι να δει στη τηλεόραση, ή να διαβάσει μια είδηση και έφτασε και ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος. Το υποσυνείδητο κάνει όλη τη βρομοδουλειά και παίρνει άριστα κιόλας. Χαλαρώστε επιτέλους στη ζωή σας.. Ψαράκια μου γλυκά..

magicfariel@gmail.com