Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Φλεβάρη .. be gentle with me!

Έφτασε και ο Φλεβάρης.. Χειμωνιάτικος μήνας, σύντομος, απρόβλεπτος, με έντονες αντιθέσεις..
Κρύος, ερωτικός και συγχρόνως,
άκρως διασκεδαστικός..

Και έχουμε και τα αστρολογικά τα μαντάτα.. νομίζω πως θα είναι και φανταστικός..

Όμως αγαπητέ Φλεβάρη μου.. να είσαι ευγενικός μαζί μου.. γιατί θέλω χάδια και φιλιά.. Έχω ανάγκη απο μια ζεστή αγκαλιά, απο μια γλυκιά κουβέντα, θέλω να νιώσω λίγη αγάπη περισσότερη.. Εντάξει οι ανοιξιάτικοι οι μήνες, προσφέρουν τέτοιες μαγικές στιγμές, αλλά δε με νοιάζει..!!!

Ούτε άνοιξη έζησα, ούτε καλοκαίρι, άρα τώρα που έρχονται ξανά απο την αρχή, δε θέλω να περιμένω άλλο.. Σύμπαν μου χρωστάς λίγο απο όλα.. γιατί με ξεχνάς συνεχώς;; Δε το παλεύω αρκετά; Κάνω κάτι λάθος; Θα μου πει κάποιος; Έχουμε φλομώσει στο αίνιγμα..

Φλεβάρη μου καλώς ήρθες.. Σε πήρα απο τα μούτρα, όμως σου λέω ξανά.. be gentle with me..

magicfariel