Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Είμαι Ερωτευμένη μαζί σου.. πολύ!

Πιο πολύ πεθαίνεις, αλλά τι να κάνουμε τώρα..
Είμαι μόνη και έχει περάσει και η ώρα..

Κρυώνω, βαριέμαι, νυστάζω
εσένα όμως σκέφτομαι και
αναστενάζω..

Αφού μαζί σου ερωτευμένη είμαι βρε κουτό
και πολύ θυμωμένη μπορώ να πω..
Γιατί είσαι άντρας κακός και αγενής
και χάνεις ευκαιρίες λες και όποτε θες θα τις βρεις..

Νομίζεις!!!!.. σου απαντώ..
Γιατί κάτι ξέρω και εγώ..
Αλλά έρωτας είναι αυτός
κάνει κουμάντο και τρέχεις σα λωλός..

Είμαι Ερωτευμένη μαζί σου πολύ
όχι γιατί είσαι ένα κουκλί
αλλά γιατί έχεις κάτι μαγικό
και δε μπορώ να σε ξεπεράσω.. δε μπορώ!

Τράβα στις Βαλεντίνες σου απόψε
ξέχασέ με .. δεν υπάρχω για σένα.. άντε τώρα κόψε..

Όταν όμως ακούσεις εκείνο το τραγούδι...
σε εμένα θα ταξιδέψει ο δικός σου νους..
και θα ήθελες να ήμουν εκεί.. έτσι να καεί το πελεκούδι..
και να κάναμε κους κους..

.. αλλά .. αλλά .. αλλά.. και πάλι αλλά..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos