Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Σε προσκαλώ ερωτικά..

Σε σκέφτομαι, πού είσαι;
Σε νιώθω, καις.. απο πόθο, έρωτα, λατρεία..


Είσαι ανήσυχος, γυρεύεις  κάτι..
νομίζω πως το έχεις βρει..
είναι εκείνη η φιγούρα η γυναικεία..
κάθεται ήσυχα  κάπου εκεί..






Σε μαγεύει με τα μάτια..
εσύ μόνο άκου τη μουσική..
σου χορεύει, σου κάνει νάζια
φίλα την, τώρα είναι η στιγμή..

                  ...
Σε σκέφτομαι, μίλησέ μου..
πες μου πως νιώθεις το καιρό αυτό
θες να έρθεις εδώ κοντά μου
σου υπόσχομαι να σου γιατρέψω το μυαλό..

Άφησε το κορμί σου ελεύθερο..
η μουσική κάπου σε οδηγεί..
πες μου τι θες περισσότερο..
οι στοίχοι είναι της αλήθειας η πηγή..

Σε προσκαλώ ερωτικά..
στο μυαλό μου να βολτάρεις..
αν με θες αληθινά..
έλα.. ίσως και να με προλάβεις..

magicfariel


THIS BLOG claims no credit for any images posted on this site unless otherwise noted. Images on this blog are copyright to its respectful owners. If there is an image appearing on this blog that belongs to you and do not wish for it appear on this site, please E-mail with a link to said image and it will be promptly removed.