Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Βαθειά επιθυμία μου..

Βρέχει και εγώ αισθάνομαι
μια ψύχρα στο κορμί μου

η σκέψη σου με τριγυρνά
κόβεται η αναπνοή μου…

Θα ήσουν ότι πιο τέλειο
μέσα στη ζωή μου
σα μουσικούλα ακούγεται αυτό
μια μελωδία στο αυτί μου..

Βαθειά επιθυμία μου
είναι να με πιστέψεις
να έρθεις δίπλα μου
με την αγάπη σου να με γιατρέψεις..







Το έχω καταλάβει πια
 πως οι μέρες μας τελειώσανε
και όλες οι ωραίες οι στιγμές..
έμειναν στην άκρη.. παλιώσανε!

Δε θέλω να το σκέφτομαι
όλα αυτά με πληγώνουν
ούτε από τα μάτια να φαίνομαι
θυμούνται και αυτά και θυμώνουν..

...

THIS BLOG claims no credit for any images posted on this site unless otherwise noted. Images on this blog are copyright to its respectful owners. If there is an image appearing on this blog that belongs to you and do not wish for it appear on this site, please E-mail with a link to said image and it will be promptly removed.