Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Κύριε Έρωτα..γιατί όλο φεύγεις;;;

Αιώνιες οι απορίες μου.. και πάντα νύχτα..


Κύριε Έρωτα,
καλησπέρα! Μέρες τώρα σε σκέφτομαι, χαμογελώ και θέλω να σε γνωρίσω.. Ποιος είσαι επιτέλους; Πώς είναι το πρόσωπό σου; Είσαι ξανθός ή μελαχρινός; Έχεις και ηλικία; Το σώμα σου είναι έτσι όπως μας λένε στα παραμύθια, ή μεταμορφώνεσαι ανάλογα με τη περίσταση;;;

Νομίζω σε γνώρισα πριν κάτι χρόνια.. Ήσουν ξανθός με γαλάζια μάτια! Όμως έφυγες, κάπου μακριά. Έχασα τα ίχνη σου. Σε ξέχασα.. Ήρθες όμως πάλι και ήσουν καστανός, είχες και μελί μάτια, έκανες και ωραίο κρεβάτι, έγινα γυναίκα στα χέρια σου. Κάποια στιγμή έφυγες. Προτίμησες μια άλλη! Δε πειράζει, γιατί σε ξεπέρασα. Ήξερα. Απο τη προηγούμενη τη φορά. Η εμπειρία σπουδαία υπόθεση.

Έφυγα, άλλαξα τόπο, γνωριμίες, συνήθειες. Σε λησμόνησα. Έγινες μια ανάμνηση. Θολή κιόλας. Μια ασπρόμαυρη ταινία.
Δεν υπάρχει ο έρωτας.. σκέφτηκα.. Είναι όλα στη φαντασία μου. Δεν έζησα ποτέ τίποτα.. Τα ονειρεύτηκα.. προφανώς.. γιατί είμαι και πάλι μόνη.. Παρέα με τις σκέψεις μου..

Μέχρι που εμφανίστηκες εσύ..

Ήταν απρόσμενη η επίσκεψή σου, απρόβλεπτη πολύ! Ήσουν μελαχρινός, με ένα πρόσωπο, κάτι μάτια, τέτοια χείλη, μου κόπηκε η ανάσα.. Δε το πίστευα! Ήθελα να σε φιλήσω! Να χωθώ μέσα στην αγκαλιά σου και να σε φιλήσω. Ένας τυφώνας στη καρδιά. Μαγεύτηκα! Μόνο που σε είδα!

Είσαι εσύ κύριε Έρωτα; Ο γνωστός; Τι ήρθες να κάνεις πάλι; Να μου κλέψεις το κορμί; Να μου σαγηνεύσεις το μυαλό; Να χτυπά η καρδιά μου μόνο για σένα; Και εσύ τι θα μου δώσεις τούτη τη φορά; Η παρουσία σου ποτέ δεν είναι αρκετή. Θέλω περισσότερα. Γιατί έρχεσαι, φεύγεις και ξανά έρχεσαι όποτε σου γουστάρει; Με ρωτάς... ;;; Σε νοιάζει... ;;;; Πού ήσουν... ;;;;

Γιατί όλο φεύγεις;;;

Και παρασύρομαι.. Του δίνομαι.. Γίνομαι δική του.. Τον θέλω! Τον ποθώ.. Είναι ο Έρωτας! Πάντα έρχεται για κάποιο λόγο και όταν τελειώσει τη δουλειά του, φεύγει. Σε αφήνει στα κρύα του λουτρού για να σε κάνει πιο δυνατό. Πιο ανεξάρτητο! Πιο μοναχικό! Γιατί;

δε ξέρω.. ακόμα γυρεύω απαντήσεις.. που ποτέ δε θα έρθουν..

επιμένω όμως σα Ταυρίνα που είμαι και ξανά ρωτώ..

Κύριε Έρωτα γιατί όλο φεύγεις;

magicfariel

Φωτογραφία από Carabo Spain από το Pixabay