Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Είσαι ο Έρωτας..

Δε θέλω να βάλω κάποιον τίτλο ιδιαίτερο.. Έρωτας.. είναι ένας και μοναδικός.. Κάθε φορά διαφορετικός.. αφού άλλη ψυχή είσαι εσύ, άλλη εγώ και πάει λέγοντας το πράγμα.. Έρωτας.. πόσο
μου αρέσει όταν είμαι ερωτευμένη.. Οι πρώτες οι ματιές, τα χαμόγελα, τα όνειρα μες στο μεσημέρι και το φιλί σου.. αχ αυτό το φιλί, πόσο γλυκό, πόσο απαλό, πόσο βάναυσο, όμως να τώρα που το σκέφτομαι χαμογελώ.. γιατί η ανάμνηση είναι πάντα η καλύτερη..
Να θυμάμαι εκείνο το καρδιοχτύπι.. Τόσο δυνατό, τόσο έντονο η καρδιά μου ήθελε να πετάξει. Να κάνει το γύρω του κόσμου.. Να μιλήσει δυνατά να πει το Σ΄ Αγαπώ.. Είμαι ερωτευμένη..

Τι ωραία που είναι η μουσική.. Θέλω να χορέψω, κάτω από τον ήλιο, κάτω από τη βροχή, ακόμα και στο χιόνι και ας μη φοράω πολλά.. Καίγομαι ολόκληρη.. καίγομαι για τον έρωτά σου, το άγγιγμα σου, το σώμα σου.. Μα έρωτας δίχως πάθος δεν υπάρχει.. Αυτά πάνε μαζί.. Δίνει το ένα, δίνει ακόμα πιο πολύ το άλλο..

Σε σκέφτομαι και χαμογελώ.. Για εκείνο που είπες, για τις κινήσεις του σώματός σου, για τα μάτια σου. Είσαι ο έρωτας και μου αρέσεις έτσι όπως είσαι..
Αχ αυτό το πρόσωπό σου, τι όμορφο που είναι.. Τα μάτια σου, η αδυναμία μου.. Σε βλέπω σε βάθος και αυτό σε τρομάζει.. Ναι έτσι είναι ο έρωτας.. Διαπεραστικός.. Σε κοιτάζω και σε ξανά κοιτάζω και θέλω να γευτώ τα χείλη σου, ξανά και ξανά, γιατί μου αρέσουν. Είναι σαρκώδη.. Είναι άγρια.. Είναι αρρενωπά και θέλω μια να σε φιλώ και μια να σε δαγκώνω, γιατί μου αρέσουν και τα δυο.. Ηδονή.. Σου αρέσει.. γιατί είσαι ο έρωτας.. Ένας τρελός έρωτας..

Θα λέω και θα ξανά λέω το όνομά σου, γιατί με ξυπνάς, με γαργαλάς, με αναστατώνεις, είσαι ο έρωτας, ο δικός μου ο έρωτας.. και σε θέλω, σε ποθώ, σε σκέφτομαι, σε αναζητώ.. Μη διανοηθείς να πιστέψεις κάτι άλλο..

Ο Έρωτας είναι ο πόνος. Η θλίψη. Η απογοήτευση.. Γιατί αυτός δε νιώθει έτσι.. Ήρθε, έπαιξε, πήρε αυτό που ήθελε και φεύγει τώρα.. Να είναι στη πόρτα. Πάει αλλού. Γιατί δε μου ανήκει. Είναι για όλους. Λίγο εδώ και λίγο εκεί.. Μη τα θέλω όλα δικά μου..

Έτσι είναι ο Έρωτας.. φτερωτός.. και πολύ φευγάτος.. Για αυτό κρατώ την ανάμνηση και χαμογελώ.. Γιατί έστω και φανταστικά τον έζησα.. τώρα είναι σειρά σου..

magicfariel